Pretorian Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jenta mi, som jeg har vært sammen med i 1.5 år snart. Hun har bestandig vært en som viser at hun elsker, jeg har stolt på at hun elsket meg, Hun har betrodd seg flere ganger og gjort mye for og bevise det, hun er bare 18 men er utrolig voksen for alderen, etter jeg hadde en kort juleferie nordpå sammen med min familie der jeg kommer fra, så kom jeg hjem til nyttårsaften, rett etter klokken 12 vil hun prate med meg, hun sier hun vet ikke om hun elsker meg lengre eller bare er glad i meg som en venn, jeg for min del ser på det som uvirkelig for hele mitt hjerte sier at det er hun jeg vil ha, og jeg elsker henne så høyt det gjør vondt. Hun sier hun trenger tid, men hun vil ikke se meg, snakker ikke med meg, og virker helt apatisk. Jeg er så redd for hva svaret kommer til og bli, dette er jenta som har fått mitt hjerte og jeg vet ikke om jeg klarer og miste henne, hun betyr alt for meg. Jeg spiser ikke, jobber dårlig, og stort sett bare gråter, og de gangene jeg får sove gråter jeg meg i søvn, jeg lurer hele tiden på hva jeg har gjort galt. men hun sier at jeg har ikke gjort noe. vet ikke om det er en annen i hjertet hennes. men jeg klarer ikke dette lengre. det er for sårt. hva ska ej gjer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kjærlighets sorg er gruusomt, det kan jeg skrive under på. Det er nok ikke så mye du kan gjøre, annet enn å respektere hennes valg, dessverre. Ønsker deg masse lykke til og selv om du ikke trur det no, så vil ting bli lettere etterhvert. Det er selvfølgelig en mulighet for at hun vil ha deg tilbake, men ikke sitt og vent på det. Føler med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1109385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mokke Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Brutt kjærlighet er noe av det værste som finnes! Jeg tror ikke du har noe valg enn å prøve å bearbeide følelsene dine så godt som mulig. Det er viktig at du ikke isolerer deg, men oppsøker venner og prøver å leve livet videre. Når jenter bestemmer seg er det vanskelig å snu følelsene hennes - dette har hun antakelig gått å tenkt på i flere måneder! La henne ta initiativ til kontakt og vær kostbar om hun prøver å få deg tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1109415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretorian Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Kjærlighets sorg er gruusomt, det kan jeg skrive under på. Det er nok ikke så mye du kan gjøre, annet enn å respektere hennes valg, dessverre. Ønsker deg masse lykke til og selv om du ikke trur det no, så vil ting bli lettere etterhvert. Det er selvfølgelig en mulighet for at hun vil ha deg tilbake, men ikke sitt og vent på det. Føler med deg. skjønner hva dere mener begge to, men jeg får ikke meg selv til og gi slipp på henne, hun betyr verden for meg, det er bare uvirkelig og leve livet uten henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1109442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung med livet foran deg Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 skjønner hva dere mener begge to, men jeg får ikke meg selv til og gi slipp på henne, hun betyr verden for meg, det er bare uvirkelig og leve livet uten henne. Hvis du virkelig elsker henne får du gi slipp. Vil du at henne du elsker over alt i verden skal bli i et forhold som gjør henne ulykkelig. Du skriver at hun har gjort ting for å bevise at hun elsker deg, kanskje du har vært litt vel slitsom med å kreve bevis på hennes kjærlighet? Den viktigste forutsetningen for at et kjærlighetsforhold skal vare er gjensidig respekt og tillitt. Respekt betyr også å gi hverandre pusterom, å kunne handle ut fra hva hun ønsker, ikke hva du føler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1109450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei! Jeg vet ikke om det er første gang du virkelig har hjertesorg over en som snur seg fra deg. Uansett er det fryktelig vondt når kjæresten begynner å tvile eller snur ryggen til. Det virker som om jenta di har mistet interessen for deg som kjæreste. Slik oppfatter jeg det. Men det er neppe fordi du feiret jul et annet sted og var borte noen dager. Det har nok startet tidligere, men hun har ikke vist deg det før etter at du kom tilbake. Egentlig kan du ikke gjøre stort annet med dette annet enn å finne deg i det. Du kan oppsøke henne eller ringe, sende en sms og spørre hva som har skjedd. Men slik du beskriver det, vil jeg anta at hun har mistet følelsene. Ta initiativ og be om å få snakke med henne. Kanskje det kan sette i gang en samtale og oppklare evt. misforståelser. Inntil hun sier hva hun vil, må du forsøke å takle sorgen og usikkerheten din så godt du kan. Kjærlighetssorg er veldig vondt, og kan ta lang tid å komme over, avhengig av hvor sterkt forholdet deres har vært. Finn en venn du kan betro deg til. Det hjelper. Ikke bare la følelsene rive deg i stykker. Bruk fornuften også, du må spise og du må sove. Gå turer eller trim, det hjelper. Si gjerne fra til arbeidsgiveren din at du sliter pga kjærlighetssorg. Les om kjærlighetssorg her opå DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1109893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mas.ing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Føler med deg kompis! Jeg har selv mistet damen i mitt liv, bare 1 uke før jul, det føltes som at verden raste sammen. Vi var samboere gjennom en rekke år, var i lag i over 6 år. Skjønner frustrasjonen din, men prøv å tenk på positive ting, gjør ting som du blir godt humør av! Da klarer du til en viss grad og distansere deg fra det vonde. Jeg prøver å gjøre slike ting selv om det er tøft! Er enda svært lei meg og langt nede pga mitt tap, men livet bare må gå videre! Jeg har en viktig rolle i en bedrift som jeg bare MÅ fylle og det er vanskelig i disse tider, tro meg! Håper at du kommer deg små skritt dag for dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1110179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vet hvordan det er Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vet at ord ikke kan trøste deg så mye nå. Men jeg håper du legger merke til hva jeg skriver til deg nå. Uansett hvor vondt du har det inni deg nå så kan jeg love deg at etter hvert blir det lettere. Det er helt normalt for deg å føle som verden faller sammen nå og at det er ingen andre enn henne for deg. Du greier liksom ikke å se for deg noen andre enn henne som din eneste. Jeg vet akkurat hvordan det der er... tro meg. Men pass på en sak. Ikke "gjem" deg inne i leiligheten din eller bli fristet til å skulke jobb etc. Prøv så godt du kan å leve livet videre. Ta en dag om gangen. Prøv å være sammen med venner. Dra på trening. Lag god mat eller unn deg turer på resturant med venner. Du tror meg nok ikke nå, men jeg lover at etter hvert vil den vonde klumpen du føler forsvinne mer og mer. Og plutselig en dag møter du en fantastisk, søt og varm jente som du bare vil ha. Og hva er vel bedre når en føler at en elsker noen og attpåtil får det samme i retur. La deg selv sørge og gråte, det er helt naturlig. Men ikke grav deg helt inn i det. Prøv også å gå på dater etter hvert. lykke til og ta en dag om gangen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1110242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretorian Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Vet at ord ikke kan trøste deg så mye nå. Men jeg håper du legger merke til hva jeg skriver til deg nå. Uansett hvor vondt du har det inni deg nå så kan jeg love deg at etter hvert blir det lettere. Det er helt normalt for deg å føle som verden faller sammen nå og at det er ingen andre enn henne for deg. Du greier liksom ikke å se for deg noen andre enn henne som din eneste. Jeg vet akkurat hvordan det der er... tro meg. Men pass på en sak. Ikke "gjem" deg inne i leiligheten din eller bli fristet til å skulke jobb etc. Prøv så godt du kan å leve livet videre. Ta en dag om gangen. Prøv å være sammen med venner. Dra på trening. Lag god mat eller unn deg turer på resturant med venner. Du tror meg nok ikke nå, men jeg lover at etter hvert vil den vonde klumpen du føler forsvinne mer og mer. Og plutselig en dag møter du en fantastisk, søt og varm jente som du bare vil ha. Og hva er vel bedre når en føler at en elsker noen og attpåtil får det samme i retur. La deg selv sørge og gråte, det er helt naturlig. Men ikke grav deg helt inn i det. Prøv også å gå på dater etter hvert. lykke til og ta en dag om gangen Problemet er at lignende har skjedd før, men da var hun jeg var sammen med utro, den dagen lovet jeg meg selv at jeg aldri skulle stole på ei jente eller la henne såre meg. Så møtte jeg henne som nå ggikk ifra meg, og jeg har aldri følt meg så lykkelig, dette var jenten for meg. tror jeg egentlig kommer til og være uten mulighet til og gi en jente tillt når hun sier jeg betyr noe for henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1110255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lips1365380508 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Føler virkelig med deg. Vet hvordan det er. Har selv hatt har kjærlighetsorg mange ganger, og det er noe av det verste som finnes,men føler at det blir lettere for hver gang..men uansett. Slipp henne, og hvis dere er ment for hverandre, så kommer hun tilbake, hvis ikke, så finner du garantert noen andre. Vet dette ikke er noen trøst akkurat nå, når du har det vont, men tro meg, det blir bedre med tiden. "If you love someone let it go, if it comes back, it`s yours, if it doesn`t, it never was" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1110273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dota Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du og jeg har samme lidelse akkurat nå. Og jeg kjenner meg igjen med alt du sier, jeg gråter på jobb,hjemme og når jeg skal sove. Men det hjelper ikke, men det er eneste måten å bearbeide sorgen. Er knapt noen annen sorg som er mer intens i smerte som den du og jeg har nå. Man blir helt apatisk til alt som skjer rundt deg og man føler at man likegodt kan dø. Men ingen jenter er verdt så mye at man skal måtte gå helt i kjellern for å hente motivasjon for å komme seg vidre. Det vil gå bedre med tiden. damer kommer og går. Venner består! og det er nok ganske sikkert at det ikke er noen annen for henne. Hun kan ikke styre sine egne følelser. Gi henne tid og gi deg selv tid, livet er tøft og det går ikke å velge kjærlighet. hadde det gått hadde jeg vært gift med hun jeg mistet. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169432-gutt-23-hun-vet-ikke-om-hun-elsker-meg-lengre/#findComment-1113517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.