Gå til innhold

En av de sterkeste artiklene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

En av de sterkeste (på en positiv måte), og mest rørende, artiklene jeg har lest om flodbølgen i Asia:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/03/419148.html

Det finnes så mange horror-historier; det er så fint å lese slike artikler som virkelig gir håp.

Jeg la spesielt merke til det med straffangene.

Og neste gang du ser et medlem av Den Brune Berme, som gnåler om "innvandrere" eller "asylsøkere" - spark ham i leggen fra meg! :)

Med vennlig hilsen

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Goliath

12

• Grip

8

• pasa22

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har sagt det mang en gang, og jeg gjentar det gjerne: Thaiene er et fantastisk folk! Og midt opp i all elendigheten jeg leser om blir jeg likevel så stolt på ungene mine sine vegne over at de kommer fra dette godhjertede, smilets land.

Skrevet

Leste den artikkelen før i dag, og må si at jeg ble beveget av straffefangene...

Har aldri hørt noe negativt om dem jeg heller! Måten de takler katastrofen på er utrolig! De fortjener en hyllest!

Skrevet

Saksopplysning (siden du ikke følger med i nyhetene): Thaiene har enda større problemer med halvgale fundamentalistiske muhammedanere enn hva vi foreløpig har.

Slutt og piss deg selv nedover leggen hele tiden!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Saksopplysning (siden du ikke følger med i nyhetene): Thaiene har enda større problemer med halvgale fundamentalistiske muhammedanere enn hva vi foreløpig har.

Og det gjør innsatsen til thaiene i denne sammenheng mindre verdt?

Så vidt jeg husker er det rundt 6% muslimer i Thailand, og hva har det å bety i denne sammenhengen sa du?

Skrevet

Og det gjør innsatsen til thaiene i denne sammenheng mindre verdt?

Så vidt jeg husker er det rundt 6% muslimer i Thailand, og hva har det å bety i denne sammenhengen sa du?

Tvert i mot. Thaiene er smilets folk, og deres innsats under katastrofen viser vennligheten, gjestfriheten og storsinnet.

Allikevel er det ikke nok til at engang de får være i fred for fanatiske muhammedanere, som så sent som for noen uker siden stod bak terroraksjoner der.

Skrevet

Du er sprøyte sprø!

Skrevet

Du står igjen å skriver foran speilet?

Kan aldri erindre at en kjeft på DOL har skrevet noe kritisk om Thaier og eller deres religion og kultur.

Når du så mixer dette i hop med den mange nordmenns berettigede motstand mot innvasjon av vår tids nazisme, som thaiene har ennå større problem med, skyter du ikke bare skivebom.

Du skiter deg også nedover leggen.

Skrevet

Du er sprøyte sprø!

Kan aldri erindre at en kjeft på DOL har skrevet noe kritisk om Thaier og eller deres religion og kultur.

Når du så mixer dette i hop med nordmenns berettigede motstand mot innvasjon av vår tids nazisme, som thaiene har ennå større problem med, skyter du ikke bare skivebom.

Skrevet

Når du så mixer dette i hop med nordmenns berettigede motstand mot innvasjon av vår tids nazisme, som thaiene har ennå større problem med, skyter du ikke bare skivebom.

Beklager Morsk, du er bare kjedelig.

Skrevet

Hva har muslimske fundamentalister med hovedinnlegget å gjøre???? Han snakket om asylsøkere og innvandrere generelt og Thailendere er vel inkludert i den grupperingen.

Skrevet

Beklager Morsk, du er bare kjedelig.

Du er som vanlig bare latterlig.

Skrevet

Hva har muslimske fundamentalister med hovedinnlegget å gjøre???? Han snakket om asylsøkere og innvandrere generelt og Thailendere er vel inkludert i den grupperingen.

Med teskje:

Sett mange thaier som asylsøkere? Til opplysning kan de reise visumfritt til Norge hvor mye de ønsker.

Sett mange på DOL som kritiserer dem, deres religion og kultur?

Den eneste som har førsøkt å trykke thaier ned i søla på DOL er Sør selv, med den stakkarsliggjøring han utsetter innvandrede thaikvinner som har giftet seg med norske menn for.

Hva du derimot sikkert har sett er mange som i sterke ordelag kritiserer vår tids nazister nemlig fundamentalistiske muhammedanere, og det er vel ingen andre enn Sør som kan få blitt simpel nok til å misbruke den enestående innsatsen thaiene har vist de siste to uker på en slik måte.

Det største av alle paradoks er imidlertid at selv de fredlige thaien ikke har noe annet valg enn å ta på seg hårdhanskene mot denne pesten som truer hele verden, noe som er med på å fortserke idiotiet i hva Sør her mixer sammen:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=260014

Skrevet

Hvis det er den samme "brune berme" her på DOL som du til stadighet refererer til, så lurer jeg på hva det har med dette å gjøre?

Jeg antar at de du så løgnaktig omtaler som "den brune berme" her, sansynligvis har bidratt med mer til de nødstillte i Asia enn hva du har gjort.

Men det er vel typisk deg å også missbruke denne tragiedien for å forsøke å fremme din egen missforståtte sak....

Skrevet

Med teskje:

Sett mange thaier som asylsøkere? Til opplysning kan de reise visumfritt til Norge hvor mye de ønsker.

Sett mange på DOL som kritiserer dem, deres religion og kultur?

Den eneste som har førsøkt å trykke thaier ned i søla på DOL er Sør selv, med den stakkarsliggjøring han utsetter innvandrede thaikvinner som har giftet seg med norske menn for.

Hva du derimot sikkert har sett er mange som i sterke ordelag kritiserer vår tids nazister nemlig fundamentalistiske muhammedanere, og det er vel ingen andre enn Sør som kan få blitt simpel nok til å misbruke den enestående innsatsen thaiene har vist de siste to uker på en slik måte.

Det største av alle paradoks er imidlertid at selv de fredlige thaien ikke har noe annet valg enn å ta på seg hårdhanskene mot denne pesten som truer hele verden, noe som er med på å fortserke idiotiet i hva Sør her mixer sammen:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=260014

Sånn til opplysning:

Muslimene er, akkurat som buddhistene, thailendere. Du bør lære deg forskjell på religion og nasjonalitet.

Videre, hva en lite gruppe muslimer gjør har selvsagt ikke noe med andre muslimer å gjøre.

Skrevet

Du er som vanlig bare latterlig.

Ikke engang det klarer du.

Skrevet

Det er fint om du klargjør sammenhengen mellom linken din, og norsk innvandringspolitikk.

Skrevet

Hvis det er den samme "brune berme" her på DOL som du til stadighet refererer til, så lurer jeg på hva det har med dette å gjøre?

Jeg antar at de du så løgnaktig omtaler som "den brune berme" her, sansynligvis har bidratt med mer til de nødstillte i Asia enn hva du har gjort.

Men det er vel typisk deg å også missbruke denne tragiedien for å forsøke å fremme din egen missforståtte sak....

Med tanke på hvordan Den Brune Berme trakasserer utlendinger, så er det på sin plass å sammenligne med hvordan utlendinger i Thailand blir behandlet.

"Beklager" hvis jeg traff et ømt punkt.

Skrevet

Det er fint om du klargjør sammenhengen mellom linken din, og norsk innvandringspolitikk.

Med tanke på hvordan Den Brune Berme (ikke oss vanlige nordmenn, men Den Brune Berme) reagerer på jøder, muslimer, innvandrere, og folk "av utenlandsk opprinnelse" (deriblandt folk fra Thailand) så burde selv du se sammenhengen, Grip.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...