Gå til innhold

En av de sterkeste artiklene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på hvordan Den Brune Berme trakasserer utlendinger, så er det på sin plass å sammenligne med hvordan utlendinger i Thailand blir behandlet.

"Beklager" hvis jeg traff et ømt punkt.

Du vet kanskje selv hva du skriver om, men for meg synes det uklart.

Så langt har jeg ikke sett noen på dol som har uttrykt seg negativt om utlendinger.

For øvrig er thaiene hyggelige folk som selvsagt hjelper de rammede etter beste evne, slik de fleste mennesker på jorden ville gjort.

....

At også thaiene har fått sin del av islamistplagen, er jo en annen sak.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Goliath

12

• Grip

8

• pasa22

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Med tanke på hvordan Den Brune Berme (ikke oss vanlige nordmenn, men Den Brune Berme) reagerer på jøder, muslimer, innvandrere, og folk "av utenlandsk opprinnelse" (deriblandt folk fra Thailand) så burde selv du se sammenhengen, Grip.

Som skrevet annet sted; Jeg kan ikke huske at noen har uttrykt seg negativt om utlendinger her på dol.

Skrevet

Som skrevet annet sted; Jeg kan ikke huske at noen har uttrykt seg negativt om utlendinger her på dol.

Du har skrevet en masse hysteri om at "innvandringen er ute av kontroll", som åpenbart rammer utlendinger/innvandrere, og fremstiller dem som noe "negativt" som må kontrolleres.

Videre, din evinnelige antisemittisme rammer selvsagt folk fra thailand også, til syvende og sist.

Skrevet

Du vet kanskje selv hva du skriver om, men for meg synes det uklart.

Så langt har jeg ikke sett noen på dol som har uttrykt seg negativt om utlendinger.

For øvrig er thaiene hyggelige folk som selvsagt hjelper de rammede etter beste evne, slik de fleste mennesker på jorden ville gjort.

....

At også thaiene har fått sin del av islamistplagen, er jo en annen sak.

1) "islamistene" er også thailandske, i all hovedsak. De andre er vel fra Malaysia.

2) Svar om "utlendinger" i annet innlegg.

Skrevet

Du har skrevet en masse hysteri om at "innvandringen er ute av kontroll", som åpenbart rammer utlendinger/innvandrere, og fremstiller dem som noe "negativt" som må kontrolleres.

Videre, din evinnelige antisemittisme rammer selvsagt folk fra thailand også, til syvende og sist.

Det er nesten vanskelig å forholde seg til skriveriene dine nå, sør, langt mindre kommentere dem.

Det blir for rørete og usammenhengende.

Hvis du senker skuldrene litt og tenker på at noen skal lese det du skriver, går det bedre.

Skrevet

Det er nesten vanskelig å forholde seg til skriveriene dine nå, sør, langt mindre kommentere dem.

Det blir for rørete og usammenhengende.

Hvis du senker skuldrene litt og tenker på at noen skal lese det du skriver, går det bedre.

Neida, Grip. Kontrasten mellom hvordan folk i Thailand reagerer, og hvordan Den Brune Berme (igjen, ikke nordmenn generelt) reagerer på "innvandrere" eller "utlendinger" er slående.

Skrevet

Du er som vanlig bare latterlig.

Bare en tanke - hvorfor er det greit at ALLE Thaier er et smilende folk - drar man ikke da alle over en kam? - Er ikke det rasisme - selv om den er hyggelig? Sier man ikke da at de er sånn på grunn av sin rase eller religion eller kultur? er det bare PK å si sånn når de har gode fellestrekk? - -mens det IKKE er riktig å si noe om andre religioner......

Nå la jeg selv ut den linken der i et annet innlegg - tror ikke det var på DOL, for å vise hvor gode de er mot oss turister der nede. Dette folket som ofte blir tråkket på og kynisk utnyttet.

Skrevet

1) "islamistene" er også thailandske, i all hovedsak. De andre er vel fra Malaysia.

2) Svar om "utlendinger" i annet innlegg.

Fundamentale islamister er jo en plage samme hvilken nasjonalitet de har?

Dessuten kan jo vår innvandringspolitikk selvsagt være ute av kontroll, selv om thaiene hjelper folk som er rammet av tsunamien.

Skrevet

Fundamentale islamister er jo en plage samme hvilken nasjonalitet de har?

Dessuten kan jo vår innvandringspolitikk selvsagt være ute av kontroll, selv om thaiene hjelper folk som er rammet av tsunamien.

Fundamentalister er en plage, enten de er islamister eller medlemmer av Den Brune Berme, Grip.

Skrevet

Neida, Grip. Kontrasten mellom hvordan folk i Thailand reagerer, og hvordan Den Brune Berme (igjen, ikke nordmenn generelt) reagerer på "innvandrere" eller "utlendinger" er slående.

Du må nesten være litt mer presis når du bruker "Den Brune Berme" som begrep, siden du henviser til hva denne berme mener om ditt og datt.

Bortsett fra meg selv..hvilke andre nick på dol vil du inkludere i dette begrepet?

Skrevet

Bare en tanke - hvorfor er det greit at ALLE Thaier er et smilende folk - drar man ikke da alle over en kam? - Er ikke det rasisme - selv om den er hyggelig? Sier man ikke da at de er sånn på grunn av sin rase eller religion eller kultur? er det bare PK å si sånn når de har gode fellestrekk? - -mens det IKKE er riktig å si noe om andre religioner......

Nå la jeg selv ut den linken der i et annet innlegg - tror ikke det var på DOL, for å vise hvor gode de er mot oss turister der nede. Dette folket som ofte blir tråkket på og kynisk utnyttet.

Det er selvsagt rasisme hvis man påstår at "alle thaier er smilende, snille mennesker" og underforstått at f. eks. "nordmenn" ikke er det. Derfor refererte jeg til "Den Brune Berme", og spesifikt IKKE til "nordmenn" (noe som klart fremgår i flere innlegg).

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du må nesten være litt mer presis når du bruker "Den Brune Berme" som begrep, siden du henviser til hva denne berme mener om ditt og datt.

Bortsett fra meg selv..hvilke andre nick på dol vil du inkludere i dette begrepet?

Hei,

Uten å nevne nick, så dreier det seg vel om 3-4 nick.

Skrevet

Hei,

Uten å nevne nick, så dreier det seg vel om 3-4 nick.

Hehe...det er vel de som vanligvis er uenige med deg, da...

Skrevet

Det er selvsagt rasisme hvis man påstår at "alle thaier er smilende, snille mennesker" og underforstått at f. eks. "nordmenn" ikke er det. Derfor refererte jeg til "Den Brune Berme", og spesifikt IKKE til "nordmenn" (noe som klart fremgår i flere innlegg).

Med vennlig hilsen

Du er rasist selv når du omtaler enkeltpersoner som "brun berme". Hva er forskjellen på din nedsettende karakteristikk og f.eks. "jævla muslimer" eller "negerjævler" ?

Skrevet

Sånn til opplysning:

Muslimene er, akkurat som buddhistene, thailendere. Du bør lære deg forskjell på religion og nasjonalitet.

Videre, hva en lite gruppe muslimer gjør har selvsagt ikke noe med andre muslimer å gjøre.

Så gikk du altså i baret igjen!

Tenkte meg at du ikke visste forskjell på thaier som er en folkegruppe, og thailendere som er en nasjonalitet.

Nok engang var ditt forsøk på å forpurre debatten med ordkløyveri misslyket.

Skrevet

Så gikk du altså i baret igjen!

Tenkte meg at du ikke visste forskjell på thaier som er en folkegruppe, og thailendere som er en nasjonalitet.

Nok engang var ditt forsøk på å forpurre debatten med ordkløyveri misslyket.

*ler*

Skrevet

Du er rasist selv når du omtaler enkeltpersoner som "brun berme". Hva er forskjellen på din nedsettende karakteristikk og f.eks. "jævla muslimer" eller "negerjævler" ?

Nei, det er selvsagt slettes ikke rasisme, for det er ikke rasen/folkegruppen deres jeg kritiserer, men handlingen deres.

Man blir medlem i gruppen "Den Brune Berme" ved en handling, og ikke på annen måte.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med tanke på hvordan Den Brune Berme trakasserer utlendinger, så er det på sin plass å sammenligne med hvordan utlendinger i Thailand blir behandlet.

"Beklager" hvis jeg traff et ømt punkt.

Noe ømt punkt traff du nok heller ikke denne gang Sør.

Men jeg begynner å misstenke at dine stadige hetseinnlegg her på DOL er noe du føler du er nødt til å gjøre i et misslykket forsøk på å dempe din egen dårlige samvittighet.

Så langt kan det synes som om du kun har det i kjeften (i den grad du har det), og at du gang på gang kun er i stand til å vise at du ikke er i nærheten av å klare å leve opp til dine egne forventninger til andre.

Skrevet

Nei, det er selvsagt slettes ikke rasisme, for det er ikke rasen/folkegruppen deres jeg kritiserer, men handlingen deres.

Man blir medlem i gruppen "Den Brune Berme" ved en handling, og ikke på annen måte.

Med vennlig hilsen

Har du sett mange av dine såkalte "handlinger" av dine "brune berme" her på DOL?

Og om du klarer å vri deg til å påstå noe slikt - hva er i så fall forskjellen fra din trakasering og den du påstår andre her kommer med?

Skrevet

Noe ømt punkt traff du nok heller ikke denne gang Sør.

Men jeg begynner å misstenke at dine stadige hetseinnlegg her på DOL er noe du føler du er nødt til å gjøre i et misslykket forsøk på å dempe din egen dårlige samvittighet.

Så langt kan det synes som om du kun har det i kjeften (i den grad du har det), og at du gang på gang kun er i stand til å vise at du ikke er i nærheten av å klare å leve opp til dine egne forventninger til andre.

Jaha - mer pisspreik fra deg om "Sør".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...