Gå til innhold

En av de sterkeste artiklene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaha - mer pisspreik fra deg om "Sør".

Du har kun rett i en ting - og det er at det er om Sør.

At du ikke liker at andre forteller sannheten om Sør kan jeg godt forstå.

For det er ikke mye positivt der nei....:-)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Goliath

12

• Grip

8

• pasa22

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har kun rett i en ting - og det er at det er om Sør.

At du ikke liker at andre forteller sannheten om Sør kan jeg godt forstå.

For det er ikke mye positivt der nei....:-)

Din Pravda-Sannhet er underholdende, men basert på din fantasi.

Skrevet

Har du sett mange av dine såkalte "handlinger" av dine "brune berme" her på DOL?

Og om du klarer å vri deg til å påstå noe slikt - hva er i så fall forskjellen fra din trakasering og den du påstår andre her kommer med?

Morsomt med det nye begrepet som sør er så fiksert på. "Brun berme" gjentas omtrent i hvert eneste innlegg.

Morsomt også med den skyggeboksingen han legger opp til ved at han er for feig til å bruke begrepet direkte knyttet til konkrete nick.

Skrevet

Din Pravda-Sannhet er underholdende, men basert på din fantasi.

Så mange morsomme "kallenavn" på saker og ting Sør:-)

Skrevet

Morsomt med det nye begrepet som sør er så fiksert på. "Brun berme" gjentas omtrent i hvert eneste innlegg.

Morsomt også med den skyggeboksingen han legger opp til ved at han er for feig til å bruke begrepet direkte knyttet til konkrete nick.

Jeg har også lagt merke til hans feighet der.

Først knytter han enklet-nick opp til hans nye begrep "brune berme".

Og så bruker han dette begrepet i et større antall innlegg, men er der alt for feig til igjen å knytte nick til begrepet.

For da er liksom "alt i orden", siden han ikke direkte kaller enkelt-nick her for rassister (eller brune berme).

Han er så latterlig barnslig når han forsøker å omgå det han kritiserer andre for.

Han mener tydligvis det er helt OK å hinte frem om ting, så lenge han ikke sier noe direkte.

Eller så er han for feig til å gjøre det.

Uansett er han i hvert fall ikke mann til å stå for det han mener - og heller ikke mann nok til å stå for det han faktisk skriver.

Som sagt tidligere i dag så tror jeg Sør er en som sliter veldig med at han ikke selv er i stand til å være en slik person som han gjerne skulle vært.

Litt som en liten guttunge som gjerne skulle vært supermann, men som godt vet at det er umulig. Og som derfor lever det ut i fantasiene i stedet.

Og for Sør er DOL et sted han kan leve ut sine fantasier om seg selv.

Dog har han store problemer når noen forsøker å fortelle han det. Det tyder i hvert fall mye av hans respons på:-)

Gjest moralsiten
Skrevet

Og så bruker han dette begrepet i et større antall innlegg, men er der alt for feig til igjen å knytte nick til begrepet.

For da er liksom "alt i orden", siden han ikke direkte kaller enkelt-nick her for rassister (eller brune berme).

Han er så latterlig barnslig når han forsøker å omgå det han kritiserer andre for.

Han mener tydligvis det er helt OK å hinte frem om ting, så lenge han ikke sier noe direkte.

Uansett er han i hvert fall ikke mann til å stå for det han mener - og heller ikke mann nok til å stå for det han faktisk skriver.

Som sagt tidligere i dag så tror jeg Sør er en som sliter veldig med at han ikke selv er i stand til å være en slik person som han gjerne skulle vært.

Litt som en liten guttunge som gjerne skulle vært supermann, men som godt vet at det er umulig. Og som derfor lever det ut i fantasiene i stedet.

Dog har han store problemer når noen forsøker å fortelle han det. Det tyder i hvert fall mye av hans respons på:-)

-Og hva dine problemer bunner i, tør jeg ikke engang tenke på.

Skrevet

-Og hva dine problemer bunner i, tør jeg ikke engang tenke på.

De gir seg i hvert fall ikke utslag i at jeg ikke tør å stå for det jeg sier, og at jeg føler et behov for å "pakke det inn".

Og så er jeg heller ikke redd for å si det jeg mener under mitt eget nick her.

Men jeg ser at det finnes kyllinger her i mange varianter.....

Skrevet

Har du sett mange av dine såkalte "handlinger" av dine "brune berme" her på DOL?

Og om du klarer å vri deg til å påstå noe slikt - hva er i så fall forskjellen fra din trakasering og den du påstår andre her kommer med?

Ja, å skrive trakasserende innlegg er selvsagt en handling.

Å melde seg inn i et politisk parti (enten det er Frp eller AKP(m-l) er også handlinger.

Å bli født jøde/muslim/kristen osv. er ikke noen handling.

Skrevet

Enda et innlegg om "Sør", istedet for sak.

Skrevet

Ja, å skrive trakasserende innlegg er selvsagt en handling.

Å melde seg inn i et politisk parti (enten det er Frp eller AKP(m-l) er også handlinger.

Å bli født jøde/muslim/kristen osv. er ikke noen handling.

Og da gjentar jeg:

"Og om du klarer å vri deg til å påstå noe slikt - hva er i så fall forskjellen fra din trakasering og den du påstår andre her kommer med?"

Skrevet

Enda et innlegg om "Sør", istedet for sak.

Så lenge du selv omtaler dine motdebbatanter her i de ordlag du gjør, så forventer du vel ikke annet enn at du selv blir møtt på samme måte?

Skrevet

Og da gjentar jeg:

"Og om du klarer å vri deg til å påstå noe slikt - hva er i så fall forskjellen fra din trakasering og den du påstår andre her kommer med?"

Jeg skriver DIREKTE til individer som trakasserer (en handling), uten å ramme andre.

Andre traksserer jøder, muslimer osv., generelt og uten at individene i denne gruppen har gjort seg ansvarlig for en handling.

Skrevet

Så lenge du selv omtaler dine motdebbatanter her i de ordlag du gjør, så forventer du vel ikke annet enn at du selv blir møtt på samme måte?

Fra deg forventer man jo intet av fornuft.

Skrevet

Jeg skriver DIREKTE til individer som trakasserer (en handling), uten å ramme andre.

Andre traksserer jøder, muslimer osv., generelt og uten at individene i denne gruppen har gjort seg ansvarlig for en handling.

Du kritiserer og fordømmer både enkeltindivider her, og ulike grupper av mennesker generelt sett (religiøse, politiske, ideologiske etc).

Og jeg synes det er helt greit.

Men det som ikke er greit er at du kritiserer andre for å gjøre det samme når du er uenig i kritikken.

Og da finner du på ulike "regler" for hvorfor det er riktig for deg å gjøre det, men galt for de som har andre meninger enn deg.

Og DET er det som blir fullstendig idiotisk, arrogant og tåpelig ved den holdningen du inntar Sør.

Skrevet

Fra deg forventer man jo intet av fornuft.

Kanskje du burde slutte å svare på mine innlegg da?

For det er jo merkelig hvor mye tid og energi du bruker på å svare på slikt du mener er uten mening?

Skrevet

Du kritiserer og fordømmer både enkeltindivider her, og ulike grupper av mennesker generelt sett (religiøse, politiske, ideologiske etc).

Og jeg synes det er helt greit.

Men det som ikke er greit er at du kritiserer andre for å gjøre det samme når du er uenig i kritikken.

Og da finner du på ulike "regler" for hvorfor det er riktig for deg å gjøre det, men galt for de som har andre meninger enn deg.

Og DET er det som blir fullstendig idiotisk, arrogant og tåpelig ved den holdningen du inntar Sør.

Det er samme "regler" som brukes overalt: jeg fordømmer DEG (personlig, individuelt) kun pga det du skriver her (handling), og ikke om du f.eks. er jøde, muslim, svenst, osv.

Dette er samme "regler" som ellers i samfunnet.

Skrevet

Kanskje du burde slutte å svare på mine innlegg da?

For det er jo merkelig hvor mye tid og energi du bruker på å svare på slikt du mener er uten mening?

*lol*

Gjest moralsiten
Skrevet

De gir seg i hvert fall ikke utslag i at jeg ikke tør å stå for det jeg sier, og at jeg føler et behov for å "pakke det inn".

Og så er jeg heller ikke redd for å si det jeg mener under mitt eget nick her.

Men jeg ser at det finnes kyllinger her i mange varianter.....

Jeg bruker også mitt vanlige nick her. Til opplysning.

Skrevet

Jeg bruker også mitt vanlige nick her. Til opplysning.

Jeg så det i etterkant.

Hadde ikke lagt merke til nicket ditt tidligere (kun en som har kalt seg moralisten).

Beklager så meget! Jeg trekker det selvfølgelig sporenstreks tilbake:-)

Gjest moralsiten
Skrevet

Jeg så det i etterkant.

Hadde ikke lagt merke til nicket ditt tidligere (kun en som har kalt seg moralisten).

Beklager så meget! Jeg trekker det selvfølgelig sporenstreks tilbake:-)

Godt. Det kan ha vært meg du har sett før også, det er fort gjort å lese moralsiten feil. Eller feilstave moralisten. Fryktelig fort gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...