Gå til innhold

Optimist med ømme pupper

Anbefalte innlegg

Gjest flere barn

jeg hadde forige mens 5des, men har syklus på både fem og seks uker, men i går og i dag har jeg vert ømm i puppene og litt knip aktig i magen . håper, håper, håper. vi har bare prøvd i 6mnd. mot 3år sisst. vet det et for tidlig å teste, men måtte bare få ut tankene om mulig klaff denne mnd.:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169499-optimist-med-%C3%B8mme-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flere barn

Ømme pupper har jeg alltid for mensen, men ikke mensmurringer før selve mensen kommer. Lykke til.!! Hvor gammelt er barnet dere har?

5 år. hadde jo håpet på et lillesøsken snart ja.

jeg kan ikke huske at jeg har vert øm i puppene før mensen, men jeg glemmer fra mnd til mnd;-)

Anita1365380352

Da er vi ihvertfall to :-))

Venter spent jeg også, med veldig ømme bryster m.m....

Mensen skulle vært her i dag, men har fortsatt uteblitt.... :-)) Tør ikke være for optimist ennå da - selv om jeg har en test liggende klar som kan avslutte spenningen :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...