Gå til innhold

Problemer med menstruasjon

Anbefalte innlegg

inken1365380796

Hei,Jeg har hatt mensen med 3 ukers mellomrom siden midten av november, og idag fikk jeg blødninger igjen, men nå er det kun 2 uker og 2 dager siden første dag i siste mens. Nå begynner jeg å bli litt bekymret. Jeg har et barn, født på våren i 2003, fikk mensen igjen sju mnd etter fødsel, etter det har det vært rimelig regelmessig 28 dagers syklus. Jeg har ikke brukt annen prevansjon enn kondomer siden jeg fikk barn.Hva kan det komme av at jeg får så ofte blødninger nå? Er det noen kjønnsykdom som kan ha disse symptomene? Celleforandringer?Håper på raskt svar, er rimelig bekymret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169500-problemer-med-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Blør du like mye hver gang? Noen kvinner får blødning omkring eggløsning, vanligvis er det et kortvarig blødning. Noen kvinner får blødning ved samleie eller hard avføring. Det skyldes ofte en blodrik livmorhals (den delen av livmoren som vender ned mot skjeden).

Blødningen er ikke tegn på kjønnssykdom eller har relasjon til celleforandringer, Da ville du blø mer kontinuerlig.

Uansett, synes jeg du skal få en sjekk ved anledning for å føle deg helt trygg.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...