Gå til innhold

Blånissespillet på Icanal - hjelp...!

Anbefalte innlegg

Gjest Blånissefans!
Skrevet

Både mor i huset og størstesnuppa liker spillet godt, men vi kommer liksom ikke noen vei. Vi har skjønt dette med å fylle opp blåværsaft og gå ut i den blå timen, men vi kommer på en måte ikke lengre enn til første nivå.

Altså, inne i blåfjellhula får vi bare snakke med et par av de som står der, og vi har ikke skjønt hva som skal til for å komme videre. Og ikke finner jeg noen "oppskrift" heller.

Noen som skjønner hva jeg mener? Og som kan hjelpe?

Skrevet

Etter å ha lest inlegget ditt så måtte jeg prøve blåfjell spillet jeg også.

Jeg mangler bare noen få brikker nå!

Når flasken med blåvær saft er tom så må den fylles ved å spille kulespillet hos foreldrene.

Gå ut i den blå time og kom deg over bekken, kast snøball,lag snømann og ake med rødnissejenta og du kan gå til veien og komme til byen der det er flere aktiviteter,når du går tom for saft så må du fylle opp igjen.

Når du kan komme på andre nivå på de forskjellige spillene så står det et to tall/tre tall over terningene.

ser ut til at nivå en på alle spill må fullføres før man kan komme til nivå to på et spill.

håper du ble litt klokere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...