Gjest Merkeli Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Nå har jeg siden august fått mensen hver 14 dag. Jeg blør i ca 5-6 dager, så jeg blør jo nesten halve tiden nå! Kan dette være normalt? Jeg går ikke på p-piller eller annen prevensjon. Bruker kondom. 0 Siter
Gjest lisbeth2 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Det kunne jo tenkes den ene gangen i måneden er eggløsningen? Mange har smerter og småblødninger da. Men like mye som når man har mensen? Det hørtes jo litt rart ut. Jeg ville bedt om henvisning til gynekolog. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ville tatt det opp med legen. Kan kanskje være noe hormonforstyrrelse av noe slag eller noe. Syns iallefall ikke du skal måtte ha det sånn... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 jeg hadde det før jeg begynte på p-sprøyte. Legen sa det var pga stres...Tok mange prøver, ingenting var unormalt hos meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.