Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Amber?!?! Har du intimpiercing? Det var derfor du så raskt fant frem til den famøse piercinglinken altså.

*sjokkert*

Ja, hun har det.

Hun turte ikke å få det foretatt i nærmiljøet, så hun tok seg en fergetur til Karmøy. Der fant hun en luguber piercingsjappe i kjelleren på et bedehus, drevet av en predikant med brevkurs i piercing.

På venteværelset satt det seks tilknappede bibelsøstre med skotskrutet skjørt og knuget håndveskene sine. Alle skulle ha intimpiercing.

De ble ropt inn en etter en, og de vellystige smerteskrikene deres kunne høres over fjorden.

Dette drømte Babette i natt. Hun la seg nemlig rett etter at hun hadde skrevet et innlegg til amber, så hun må ha tenkt for mye på saken.

Enten det, eller så er hun spiltter pine gal. Babette altså, ikke amber.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

23

• cecily

12

• Babette

3

• tigertrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, hun har det.

Hun turte ikke å få det foretatt i nærmiljøet, så hun tok seg en fergetur til Karmøy. Der fant hun en luguber piercingsjappe i kjelleren på et bedehus, drevet av en predikant med brevkurs i piercing.

På venteværelset satt det seks tilknappede bibelsøstre med skotskrutet skjørt og knuget håndveskene sine. Alle skulle ha intimpiercing.

De ble ropt inn en etter en, og de vellystige smerteskrikene deres kunne høres over fjorden.

Dette drømte Babette i natt. Hun la seg nemlig rett etter at hun hadde skrevet et innlegg til amber, så hun må ha tenkt for mye på saken.

*fnis*

Ja, er ikke det typisk amber å gjøre noe slikt.

Ja, hun har det.

*ROFL*

Du har en fantasi som kunne få enhver til å skrattle.

*humrer ennå*

Amber?!?! Har du intimpiercing? Det var derfor du så raskt fant frem til den famøse piercinglinken altså.

*sjokkert*

nei nei nei. Ta det med ro, cecily.

Jeg har ikke, jeg gjentar, _ikke_, tatt intimpiercing!

Ærlig talt *ler*

Det er bare Babette som lar fantasien løpe av med seg.

Det er helt i orden, du kan bare innrømme det. Jeg skal ikke si noe, jeg.

*Blæh*

Du gir deg ikke. ;)

Jeg fikk faktisk ikke med meg at Babette mente noe annet enn den ene piercingen jeg har da jeg svarte henne først.

Du forstår vel at jeg hadde tankene to steder, jeg drev jo på med krangling i tråden over.

Den tråden har du vært taus i, forresten. Kom igjen nå, sleng på noen svar!

;)

Annonse

*Blæh*

Du gir deg ikke. ;)

Jeg fikk faktisk ikke med meg at Babette mente noe annet enn den ene piercingen jeg har da jeg svarte henne først.

Du forstår vel at jeg hadde tankene to steder, jeg drev jo på med krangling i tråden over.

Den tråden har du vært taus i, forresten. Kom igjen nå, sleng på noen svar!

;)

Åh, flere tråder jeg ikke orker å delta i her.

Hvor er denne "ene" piercingen din da?

Gjest Vanity

Jeg tar brasiliansk bikinovoksing i en salong fast hver måned. Da bruker de varmvoks. Jeg tar absolutt alt av hår som er der nede. Også i rumpa.

Første gangen gjør det ganske vondt, men for meg var det smertefritt andre gangen. Det holder seg helt glatt en ukes tid, så begynner hårene å vokse ut. Men i forhold til barbering, blir de ikke stive, og det klør ikke.

Jeg har derfor funnet min favorittmåte å fjerne hår der nede på...

Men jeg har aldri prøvd varmvoks hjemme.

Men 300 kroner i måneden er det faktisk verdt!

:-)

Jeg tar brasiliansk bikinovoksing i en salong fast hver måned. Da bruker de varmvoks. Jeg tar absolutt alt av hår som er der nede. Også i rumpa.

Første gangen gjør det ganske vondt, men for meg var det smertefritt andre gangen. Det holder seg helt glatt en ukes tid, så begynner hårene å vokse ut. Men i forhold til barbering, blir de ikke stive, og det klør ikke.

*Grøss* tror ikke jeg hadde turt det der, hadde vært for flau over at noen skulle vokse meg _der_.Hadde det nå vært leggene, eller bare bikinilinjen.

Helt seriøst?

Gjest Vanity

*Grøss* tror ikke jeg hadde turt det der, hadde vært for flau over at noen skulle vokse meg _der_.Hadde det nå vært leggene, eller bare bikinilinjen.

Helt seriøst?

Ja, helt seriøst!

Jeg gjør det her

http://www.hudoghaarpleie.no/

Det er utrolig MANGE som gjør det, og dette er helt vanlig jobb for de som jobber i skjønnhetssalonger.

Litt ekkelt å ligge og skreve foran en annen person på den måten og de titter næærme og nøye etter hår og driver og drar og strekker i både indre og ytre kjønnslepper...

He.. he.. Men sjenansen forsvinner fort. Dette er profesjonelle folk... :-)

Jeg synes det er helt fantastisk å gå helt glatt en hel uke i hvert fall. Og slippe at det klør når det vokser ut. Og hårene er blitt myke som babyhår... ;-)

Annonse

Ja, helt seriøst!

Jeg gjør det her

Det er utrolig MANGE som gjør det, og dette er helt vanlig jobb for de som jobber i skjønnhetssalonger.

Litt ekkelt å ligge og skreve foran en annen person på den måten og de titter næærme og nøye etter hår og driver og drar og strekker i både indre og ytre kjønnslepper...

Jeg synes det er helt fantastisk å gå helt glatt en hel uke i hvert fall. Og slippe at det klør når det vokser ut. Og hårene er blitt myke som babyhår... ;-)

Jøss!

Skulle nok gjerne hatt effekten, men ikke selve behandlingen. Kommer aldri til å tørre for alt i verden.

hm, må tenke på det. Tror nok jeg ville gjort det selv _hvis_ jeg skulle prøve.

Syns det er veldig dyrt, det er grenser for hvor mye penger jeg vil legge i det, også da.

Nå har jeg ihvertfall prøvd kremen som ble anbefalt, så får jeg se hvor bra det holder seg og om det blir mykere stubber.

Men det at det er vondt første gang, og så ikke vondt de neste, det gjør i det minste at jeg kunne tenke meg å prøve å gjøre det et par ganger, for å se hvordan det blir.

Takk for svar :)

Ja, helt seriøst!

Jeg gjør det her

Etter å ha sett på den blå siden der så ble dolsiden nesten uutholdelig rosa *svimle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...