Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får ta saken i egne hender, da vet du.

Bestille en til å gjøre det mener du. Da tenker jeg det hadde vært en som hadde blitt sånn passe sur.

For du mener vel ikke at jeg skal drive å knote med det selv, når jeg ikke har peiling.

Det blir som å true han til å lage en bedre matrett, når både han og jeg vet at han ikke kan eller klarer.

Skrevet

NÅ skjønte jeg det -hehe

Men altså Wonderlandmadrasser er jo bare knallbra. Jeg prøvde en sånn også, og hadde mest lyst til å bli liggende i den butikken.

Men det ble nå til den jeg viste deg her. To stk. selvølgelig, fordi vi måtte jo ha vært våres styresett. Kunne jo selvsagt lagt det i en stor binge, men det hadde jo ikke passet syntes jeg.

Ganske kjekt hvis man skal hvile føttene, eller lese en bok, eller se på TV, som er der, men ikke er til stort.

Jeg har kjøpt dusjkabinett også, det har stått i esken(e) i snart et år. Tror du det blir satt opp da.

Hva hadde du gjort flisa - bestillt en til å komme hjem å gjøre det, eller hva? Problemet er også at det står en haug av en gammel fryser i veien. Denne er heller ikke bært ut, og jeg har ikke krefter til det. Flaut å spørre andre om sånt også.

Åsså kjøpte jeg ei hengelampe til stua, åsså kjøpte jeg...

Ville du ha fått noen til å gjøre det, og eventuellt sendt regninga til HAN. Jeg vet han ville blitt fly forbanna, og nektet å betalt.

Uff, jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg er så lei. Er ikke vant til sånt når det gjelder min far, men jøye meg, jeg kan jo ikke spørre han - han er for gammel nå.

Skrevet

Bestille en til å gjøre det mener du. Da tenker jeg det hadde vært en som hadde blitt sånn passe sur.

For du mener vel ikke at jeg skal drive å knote med det selv, når jeg ikke har peiling.

Det blir som å true han til å lage en bedre matrett, når både han og jeg vet at han ikke kan eller klarer.

Ja, men dersom du setter i gang prosessen, er det vel godt mulig at han får ut fingeren faderlig fort?

;o)

Skrevet

Men altså Wonderlandmadrasser er jo bare knallbra. Jeg prøvde en sånn også, og hadde mest lyst til å bli liggende i den butikken.

Men det ble nå til den jeg viste deg her. To stk. selvølgelig, fordi vi måtte jo ha vært våres styresett. Kunne jo selvsagt lagt det i en stor binge, men det hadde jo ikke passet syntes jeg.

Ganske kjekt hvis man skal hvile føttene, eller lese en bok, eller se på TV, som er der, men ikke er til stort.

Jeg har kjøpt dusjkabinett også, det har stått i esken(e) i snart et år. Tror du det blir satt opp da.

Hva hadde du gjort flisa - bestillt en til å komme hjem å gjøre det, eller hva? Problemet er også at det står en haug av en gammel fryser i veien. Denne er heller ikke bært ut, og jeg har ikke krefter til det. Flaut å spørre andre om sånt også.

Ville du ha fått noen til å gjøre det, og eventuellt sendt regninga til HAN. Jeg vet han ville blitt fly forbanna, og nektet å betalt.

Uff, jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg er så lei. Er ikke vant til sånt når det gjelder min far, men jøye meg, jeg kan jo ikke spørre han - han er for gammel nå.

Ja, den gamle fryseren står IKKE på soverommet altså, det får da være ei grense :-) Puh!

Skrevet

Ja, men dersom du setter i gang prosessen, er det vel godt mulig at han får ut fingeren faderlig fort?

;o)

Ehh, tror ikke det gitt, og jeg tør rett og slett ikke å prøve. Jeg har betalt nok nå, og skal jeg bli sittende med den regninga også, ja da.

Dessuten er det jo latterlig, han kan jo dette.

Skrevet

Så du bor alene for tiden da? - tja - jeg hadde sikkert spurt en kollega om jeg ikke hadde noen gubbe eller en pappa...Gubben satte sammen dusjen han - men jeg hadde sikkert fått det til om jeg var alene også - med hjelp av en venninne el. jo - jeghadde det - er ganske nevenyttig! :)

Skrevet

Så du bor alene for tiden da? - tja - jeg hadde sikkert spurt en kollega om jeg ikke hadde noen gubbe eller en pappa...Gubben satte sammen dusjen han - men jeg hadde sikkert fått det til om jeg var alene også - med hjelp av en venninne el. jo - jeghadde det - er ganske nevenyttig! :)

"Så du bor alene for tiden da?"

Ikke enda, men det er ikke lenge til. Ikke på grunn av ting som dette, men langt alvorligere ting.

Jeg bydde på et hus før jul, men det ble desverre for dyrt for meg alene. Det sier vel litt.

Jeg hadde håpet at HAN hadde fått ræva i gir nå, å gjort litt, men nei, han har all verdens av tid og tror alt det vonde han har påført meg skal forsvinne av seg selv. Det gjør det ikke, og jeg orker ikke å ha vondt hver eneste dag, og bare måtte trøkke meg igjennom hverdagen.

Det tenker jeg var nok sagt. For mye nå også kanskje, men jeg må ha det ut.

Sende, sende ikke, sende, sende ikke - sende

Skrevet

"Så du bor alene for tiden da?"

Ikke enda, men det er ikke lenge til. Ikke på grunn av ting som dette, men langt alvorligere ting.

Jeg bydde på et hus før jul, men det ble desverre for dyrt for meg alene. Det sier vel litt.

Jeg hadde håpet at HAN hadde fått ræva i gir nå, å gjort litt, men nei, han har all verdens av tid og tror alt det vonde han har påført meg skal forsvinne av seg selv. Det gjør det ikke, og jeg orker ikke å ha vondt hver eneste dag, og bare måtte trøkke meg igjennom hverdagen.

Det tenker jeg var nok sagt. For mye nå også kanskje, men jeg må ha det ut.

Sende, sende ikke, sende, sende ikke - sende

Det kan være greit å skrive av seg ting, selv om kanskje ikke DOL er den beste plassen til det :)

Hent inn en venninne og gyv på du!

Som gubben min sier: "den beste hevn er å leve et godt liv!" :)

Skrevet

Vi laget nytt soverom for to år siden, og vi er så fornøyde! Rommet er stort, 4,2 meter x 7 meter, med skråtak (tvers over huset i andre etasje). Vi satte opp rundfaset panel på vegg og tak og la brede golvbord. Veggene ble malt i caffe latte-farge, mens taket og vinduskarmene er hvite (burde vel egentlig ha vært eggeskallfarget). Lister, dørlister og vinduslister er i kirsbærfarget beis, og så har vi en stor skyvedørsgarderobe tvers over (4,2 meter bred) med 5 dører (speil på 3 av dem) i kirsebærfarge.

Golvet er lutet og satt inn med hvit grønnsåpe.

Gardiner i lys beige og brunt.

Det ble så fint! Kan anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...