Gå til innhold

3 minutters stillhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

den miliarden som ble bevilget ble ikke tatt av bistandsbudsjettet fordi det ville ha gått ut over hjelpearbeid andre steder i verden. Så da regner jeg med at det ikke blir mindre hjelp til Etiopia.

Jeg håper du har rett.

Skrevet

Alt er ikke profitt. Ettertanke, medfølelse og kollektiv sorg har en egenverdi. Jeg synes det er underlig at du mener at dette bør gjøres på fritiden. Det er maaange som får noen minutters stillhet og ettertanke som ikke ville gjort det hjemme. Og det er en flott gest å vise respekt for de ca 150 000 ofre og deres mange flere levende pårørende, venner og bekjente.

Skrevet

De fleste bedrifter i Norge har pause klokka 12, så de produsere ikke så mye akkurat da..............

Skrevet

At du sammenligner denne stillheten med å gå på do synes jeg sier ganske mye om din respekt for både ofrene og pårørende.

Se på din egen respekt for ofrene og pårørende før du kritiserer andre. Når du ikke ofrer tre minutter av din tid for å vise respekt så sier det meg mye om din umodenhet og respekt. Beklager ditt innlegg virket dumt på meg, og da fortjener det dumt svar. Orker ikke så idiotisk og barnslig diskusjon. Dette er mitt siste svar på din ungdomspolitikk.

Gjest tonjeanette
Skrevet

Synes du det er riktig at noen mektige menn i EU skal bestemme at onsdag 5. januar kl. 1200 skal folket tenke på tragedien vi har fått så nært inn på oss i jula. Kan vi ikke bruke fritiden til ettertanke?

Hallo ! Det er snakk om 3 MINUTTER !!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Se på din egen respekt for ofrene og pårørende før du kritiserer andre. Når du ikke ofrer tre minutter av din tid for å vise respekt så sier det meg mye om din umodenhet og respekt. Beklager ditt innlegg virket dumt på meg, og da fortjener det dumt svar. Orker ikke så idiotisk og barnslig diskusjon. Dette er mitt siste svar på din ungdomspolitikk.

Du har tydeligvis ikke lest innlegget mitt som kan komme med sånne påstander. Det er helt greit å ikke diskutere med deg som ikke gidder å lese hva jeg skriver engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...