flisa Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Kanskje lavalderen for ekteskapsinngåelse burde heves til f.eks. 23, slik at folk hadde rukket å få skikkelig vett før de sa ja? JA!!! - - - men da hadde jeg ikke hatt de to eldste jentene mine,.....så, NEI! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 JA!!! - - - men da hadde jeg ikke hatt de to eldste jentene mine,.....så, NEI! Man kan få barn utenfor ekteskap altså ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Kanskje lavalderen for ekteskapsinngåelse burde heves til f.eks. 23, slik at folk hadde rukket å få skikkelig vett før de sa ja? En jente som gifter seg med Rocco er det overhodet ikke håp for uansett, så det hadde ikke hjulpet å heve aldersgrensen. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Håper det varer evig.. Rocco på merittlisten kan ikke friste mange... 0 Siter
Platina Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Om mulig eklere enn Club 4-Krogstad han der. 0 Siter
sigga Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Får håpe de får et lang og lykkelig liv med dyyyyyyyyyyyyp kjærlighet. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Han er jo ekkel! Kjenner han ikke personlig men har sett han flere ganger. kjenner tidligere bekjente av han, vet hun at han ikke heter Rocco/Thomas og at han har vært innlagt på barnepykriatisk tidligere? Har uheldigvis sett et klipp av den filmen hans, og han hadde en veldig ekkel (føflekk?) rett over stangen, hadde aldri komt i nærheten av meg.. 0 Siter
Gjest Overtramp? Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Han er jo ekkel! Kjenner han ikke personlig men har sett han flere ganger. kjenner tidligere bekjente av han, vet hun at han ikke heter Rocco/Thomas og at han har vært innlagt på barnepykriatisk tidligere? Har uheldigvis sett et klipp av den filmen hans, og han hadde en veldig ekkel (føflekk?) rett over stangen, hadde aldri komt i nærheten av meg.. Du, mulig fyren er teit men.... Å oute en tidligere psykiatrisk pasient sånn med fullt navn er ikke lov. Du er muligens anonym for oss andre her inne, men Webmaster/doktor online vet hvem du er. Rocco kan jo finne på å anmelde deg om noen som kjenner ham tipser ham om at han er outet som pasient her inne. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Han er jo ekkel! Kjenner han ikke personlig men har sett han flere ganger. kjenner tidligere bekjente av han, vet hun at han ikke heter Rocco/Thomas og at han har vært innlagt på barnepykriatisk tidligere? Har uheldigvis sett et klipp av den filmen hans, og han hadde en veldig ekkel (føflekk?) rett over stangen, hadde aldri komt i nærheten av meg.. Han hadde aldri kommet i nærheten av meg heller!! Etter å ha snakket med en del venniner som fremdeles har kontakt med henne gjør hun visst nok dette for pengenes skyld. Aner ikke om det bare er tomme rykter men hvis ikke så synker hun j*vlig lavt. Og da er hun faktisk ENDA dummere. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Han hadde aldri kommet i nærheten av meg heller!! Etter å ha snakket med en del venniner som fremdeles har kontakt med henne gjør hun visst nok dette for pengenes skyld. Aner ikke om det bare er tomme rykter men hvis ikke så synker hun j*vlig lavt. Og da er hun faktisk ENDA dummere. Er han så rik da? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Er han så rik da? Det trodde ikke jeg heller, tror egentlig ikke det fortsatt. Kanskje det bare er noe hun tror, eg vet itj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.