Gå til innhold

Rocco gifter seg med en bekjent av meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje lavalderen for ekteskapsinngåelse burde heves til f.eks. 23, slik at folk hadde rukket å få skikkelig vett før de sa ja?

JA!!! - - - men da hadde jeg ikke hatt de to eldste jentene mine,.....så, NEI!

fei1365380229
Skrevet

JA!!! - - - men da hadde jeg ikke hatt de to eldste jentene mine,.....så, NEI!

Man kan få barn utenfor ekteskap altså :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje lavalderen for ekteskapsinngåelse burde heves til f.eks. 23, slik at folk hadde rukket å få skikkelig vett før de sa ja?

En jente som gifter seg med Rocco er det overhodet ikke håp for uansett, så det hadde ikke hjulpet å heve aldersgrensen.

Gjest papirtiger
Skrevet

Håper det varer evig.. Rocco på merittlisten kan ikke friste mange...

Skrevet

Får håpe de får et lang og lykkelig liv med dyyyyyyyyyyyyp kjærlighet.

Angela1365380318
Skrevet

Han er jo ekkel! Kjenner han ikke personlig men har sett han flere ganger. kjenner tidligere bekjente av han, vet hun at han ikke heter Rocco/Thomas og at han har vært innlagt på barnepykriatisk tidligere?

Har uheldigvis sett et klipp av den filmen hans, og han hadde en veldig ekkel (føflekk?) rett over stangen, hadde aldri komt i nærheten av meg..

Gjest Overtramp?
Skrevet

Han er jo ekkel! Kjenner han ikke personlig men har sett han flere ganger. kjenner tidligere bekjente av han, vet hun at han ikke heter Rocco/Thomas og at han har vært innlagt på barnepykriatisk tidligere?

Har uheldigvis sett et klipp av den filmen hans, og han hadde en veldig ekkel (føflekk?) rett over stangen, hadde aldri komt i nærheten av meg..

Du, mulig fyren er teit men....

Å oute en tidligere psykiatrisk pasient sånn med fullt navn er ikke lov.

Du er muligens anonym for oss andre her inne, men Webmaster/doktor online vet hvem du er.

Rocco kan jo finne på å anmelde deg om noen som kjenner ham tipser ham om at han er outet som pasient her inne.

Mary Poppins
Skrevet

Han hadde aldri kommet i nærheten av meg heller!!

Etter å ha snakket med en del venniner som fremdeles har kontakt med henne gjør hun visst nok dette for pengenes skyld. Aner ikke om det bare er tomme rykter men hvis ikke så synker hun j*vlig lavt. Og da er hun faktisk ENDA dummere.

Angela1365380318
Skrevet

Han hadde aldri kommet i nærheten av meg heller!!

Etter å ha snakket med en del venniner som fremdeles har kontakt med henne gjør hun visst nok dette for pengenes skyld. Aner ikke om det bare er tomme rykter men hvis ikke så synker hun j*vlig lavt. Og da er hun faktisk ENDA dummere.

Er han så rik da?

Mary Poppins
Skrevet

Er han så rik da?

Det trodde ikke jeg heller, tror egentlig ikke det fortsatt. Kanskje det bare er noe hun tror, eg vet itj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...