Gjest Shira12 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sitter her og lurer på om jeg skal slutte på p-pillene. Spiser de hvite sukkerpillene denne uken, får vel mensen på fredag eller noe. Uff, har veldig lyst og begynne og prøve, men men men...... Det var den j**** sykdommen min da.... Dessuten skal jeg på sykehus i begynnelsen av februar for undersøkelser, bør vel egentlig vente, men.....En liten stemme inni meg sier at jeg ikke vil vente *utålmodig* Har så lyst på ett barn til, men passer det egentlig, men igjen, passer det noen gang? Men det som plager meg mye er alt babyen går glipp av pga min sykdom, barnet mitt fra før (snart 4 år ) har måttet ofre mye pga meg. Pappaen er med han på mye, men allikevel, jeg stiller jo endel opp her hjemme, unntagen når jeg er skikklig dårlig. Men jeg er jo ikke så mye delaktiv i hans liv utenfor hjemmet. Uff, grubledag idag ;-) Men det gjorde godt og lufte tankene litt. Kom gjerne med innspill og råd :-) Og lykke til alle prøverene her inne! Håper i klaffer snart! mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169626-skalskal-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.