Gjendine Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Har fått høre at det skal være noe som kalles Longtail aksjonen i forbindelse med flomkatastrofen i Sørøst Asia. Aksjonen skal gå ut på å skaffe nye båter til fiskere på Indonesia tror jeg. Noen som vet hva dette er og som kanskje har et kontonummer. Har søkt på nettet uten å finne noe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Trodde det var fastboende nordmenn/skandinaver i Thailand som ville hjelpe fiskerne i de berørte områdene til å skaffe nye båter sånn at fiskerne kunne få livsgrunnlaget sitt tilbake. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Trodde det var fastboende nordmenn/skandinaver i Thailand som ville hjelpe fiskerne i de berørte områdene til å skaffe nye båter sånn at fiskerne kunne få livsgrunnlaget sitt tilbake. Det vil nok ta lang tid før de får i gang fiskeindustrien der nede. Det er ingen som vil kjøpe og spise fisk lenger for fisken spiser lik. Det var en av de tidligere fiskerne som sa det på TV tidligere denne uka 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jeg har fått en mail på dette, vil du at jeg skal legge den ut? 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Trodde det var fastboende nordmenn/skandinaver i Thailand som ville hjelpe fiskerne i de berørte områdene til å skaffe nye båter sånn at fiskerne kunne få livsgrunnlaget sitt tilbake. Hadde vært fint om du gjorde det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.