Gå til innhold

Kosttilskudd igjen - hva tar/tok dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grubler over dette med kosttilskudd fortsatt:-) Hva tar/tok dere under prøveperioden og evt senere under graviditeten?

Skrevet

Jeg tok 400 ug folsyre før jeg ble gravid, og multivitamin for gravide etter jeg oppdaget graviditeten.

Tar ikke noe mer enn det...

Skrevet

Har tatt 400 mg folat og Triomega Woman-kapsler både før og etter jeg ble gravid :)

Skrevet

Jeg tok: 1 multivitamineral, 400 mcg folat, 3 g omega-3, 1 dagsdose antioksydant og 350 mg E-vitamin.

Dette er standard for meg hele tiden, bortsett fra folat som jeg bare tar når jeg prøver å bli gravid og under hele graviditeten.

Skrevet

hei

Akkurat som at zink er bra for menns sædkvalitet er kobber bra for kvinner og eggproduksjon/kvalitet, så det har jeg blitt anbefalt av en akupunktør å ta + tran (a d e)vitamin.

Hilsen zabo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...