lalala1365380457 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 skal sykemeldes f.o.m. lørdag, i 3-6 uker. Jobber 2 plasser. På den ene plassen er jeg deltidsansatt ca 30 t mnd + tilkallingshjelp hvis de trenger det (jobbet over 100 timer i desember der). På den andre plassen er jeg kun tilkallingshjelp, så hvor mye jeg jobber der varierer veldig mye. Det jeg lurer på er, skal jeg ta kontakt med noen offentlig etat ang sykepenger, i og med at jeg har så varierende timeantall? Hvordan fungerer dette? Har aldri vært sykmeldt før.. Blir veldig takknemmelig om noen har noen kloke svar å komme med 0 Siter
Gjest trønderen Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Du dender inn en del av sykemeldingen din til trygdekontoret og den regner ut av inntekten hva du får i sykepenger. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Du dender inn en del av sykemeldingen din til trygdekontoret og den regner ut av inntekten hva du får i sykepenger. ah =) så genialt. Så jeg trenger ikke ringe å snakke med de eller noe? Skal jeg også levere en del av sykmeldingen til hver av arbeidsgiverne eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.