Gå til innhold

Ville du gitt opp vibratoren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

42

• favn

33

• ShitDiddelyDo

31

• Goliath

18

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt. Men i så fall må dere jo kvitte dere med dem.

Hvem vil ha en egoistisk partner? Ikke jeg. Hvis jenta blir med denne idioten, eventuelt at jeg blir med den alt for vriene jenta, har vi oss selv å takke for uhyggen vi opplever.

Og da er det ikke synd på oss.

helt enig!

Gjest Ugga Bugga

Jada, dildoparty er kult, grunnlag for mye fnising og rødvin. Men det betyr ikke at de blir utslitt når de kommer hjem.

Og jeg har ikke sagt jeg ikke eier en selv, jeg har nok leketøy til en ganske befolket orgie.

Og jeg tror hverken damer er sauer eller viljeløse, men kanskje det er sånn at de vet hva som tenner mannen? Og når mannen blir tent, blir kanskje de tent av at han blir tent. Og det er jo en en grunn til å bruke dem, som fører til bedre sex for begge, ikke sant?! Uten at det sier så mye om hvor avhengig damer er er dildoer.

Det er det dummeste jeg har hørt! Kvinner bruker dildo fordi de blir tent av at menn blir tent av at de bruker det.

*LOL*

"Som det fremkommer i denne tråden, er ikke disse tingene så himla interessante for kvinner, når alt kommer til alt, så hvorfor i all verden selges det så mange da?"

Nå må du huske på at det er en minimal brøkdel av kvinner som har svart deg på denne tråden. Derfor blir dette helt feil å si.

Personlig, elsker jeg å bruke vibrator og får MYE bedre orgasmer når jeg bruker den mens jeg har sex med kjæresten enn når jeg ikke bruker den. Derfor er den faktisk svært viktig for meg.

Lenge leve vibratoren!

'Lenge leve vibratoren!'

Såvidt jeg skjønner er vibratoren en død dings.

Hva med en levende pikk, påmontert en flott mann?

ShitDiddelyDo

Tanken er fri, den koster ingenting, alle kan fantasere om alt mellom himmel og jord (og gjør det).

Men du som er cineast vet vel forskjellen på bilder og tekst?

Det er klart at jeg er subjektiv i mitt syn, noe annet er umulig, og jeg kan ha stor glede av god erotisk noveller feks. Legeromaner har jeg hørt om, men fenomenet tiltaler meg ikke, hehe.

Unnskyld det følgende: Men ei levende, avbildet fi... eller en blodbankende erigert pe... i nærbilde, tar luven av mange. Og det synes jeg er forståelig.

Joa, og jeg foretrekker en novelle selv framfor nærbilder av et blodskutt kvinnekjønn, men det kunne ikke falle meg inn å kritisere de med andre preferanser enn meg.

Du skriver forresten at man må tenke og fantasere så mye man vil, men det er ikke alle som synes det er greit heller. Mange jenter vil tilte fullstendig hvis gutten forteller at han fantaserte om en annen jente, selv om jenta bare finnes i han sine tanker.

Cluet er at vi er forskjellige. Noen trives med nærbilder av både det ene og det andre, mens andre trives med fantasiene.

Enkelte godtar ikke noen av delene.

Annonse

Det er det dummeste jeg har hørt! Kvinner bruker dildo fordi de blir tent av at menn blir tent av at de bruker det.

*LOL*

Det er vel ikke så utenkelig? - å vite hva mannen tenner på - enten det er høye heler eller frekt undertøy - uten at man SELV blir så veldig opphisset av å gå med det - det er jo opphissende å se hans reaksjon!

ShitDiddelyDo

Jada, dildoparty er kult, grunnlag for mye fnising og rødvin. Men det betyr ikke at de blir utslitt når de kommer hjem.

Og jeg har ikke sagt jeg ikke eier en selv, jeg har nok leketøy til en ganske befolket orgie.

Og jeg tror hverken damer er sauer eller viljeløse, men kanskje det er sånn at de vet hva som tenner mannen? Og når mannen blir tent, blir kanskje de tent av at han blir tent. Og det er jo en en grunn til å bruke dem, som fører til bedre sex for begge, ikke sant?! Uten at det sier så mye om hvor avhengig damer er er dildoer.

Hehehe...:)

mil1365380270

*LOL*

*smiler* Bare le, du. Synes teorien min var ganske bra, jeg, he-he.

Er ikke din tenning avhengig av motpartens reaksjon, da?

Annonse

Mary Poppins

'Lenge leve vibratoren!'

Såvidt jeg skjønner er vibratoren en død dings.

Hva med en levende pikk, påmontert en flott mann?

"Hva med en levende pikk, påmontert en flott mann?"

Helt topp det også, men desverre må jeg ha hjelp av en vibrator for å oppnå optimal orgasme, ikke alle er like heldige vettu.

Joa, og jeg foretrekker en novelle selv framfor nærbilder av et blodskutt kvinnekjønn, men det kunne ikke falle meg inn å kritisere de med andre preferanser enn meg.

Du skriver forresten at man må tenke og fantasere så mye man vil, men det er ikke alle som synes det er greit heller. Mange jenter vil tilte fullstendig hvis gutten forteller at han fantaserte om en annen jente, selv om jenta bare finnes i han sine tanker.

Cluet er at vi er forskjellige. Noen trives med nærbilder av både det ene og det andre, mens andre trives med fantasiene.

hvorfor må han SI det til henne`? -om det så var en kaktus.... - er det ikke mer pirrende å fortelle om tanker man har i hodet som gjelder partneren, eller har ikke mannfolk det?

Men er du enig i at hvis du ble forferdelig såret av din kjære, at det da går an for din kjære å vise respekt?

Tanker... det er best å holde de fleste tankene for seg selv - men det regulerer seg selv. Heldigvis er det bare en brøkdel som slipper ut av munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...