Gå til innhold

Ville du gitt opp vibratoren?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg er veldig enig med deg i det meste du sier om kvinner og dårlig selvtillit. Jeg tror ikke menn ser noe særlig av alt snikk-snakket rundt hele utseendeproblematikken.

Men - når en manns fallos peker i en annen retning enn hans egen kvinne, synes jeg faktisk ikke det er så rart om hun blir lei seg. Og jeg synes videre at det er opprørende at folk prøver å tråkke på henne ved å fortelle henne at hun er ynkelig som blir såret av sin kjære.

Her er for øvrig nok et eksempel på samfunnets utseendefokus. Greit nok at det skrives opp og ned og i mente om slanking en uke etter den årlige julefråtsinga, men se på bildet av den smellvakre kroppen som står og måler seg selv og overhodet ikke trenger noen slankekur.

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/06/419511.html

Og hvem er ansvarlig for artikkelen? Jo, en dame (noe som helt sikkert er tilfeldig, men likevel veldig typisk)

Fortsetter under...

• Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

42

• favn

33

• ShitDiddelyDo

31

• Goliath

18

Mest aktive i denne tråden

Her er for øvrig nok et eksempel på samfunnets utseendefokus. Greit nok at det skrives opp og ned og i mente om slanking en uke etter den årlige julefråtsinga, men se på bildet av den smellvakre kroppen som står og måler seg selv og overhodet ikke trenger noen slankekur.

Og hvem er ansvarlig for artikkelen? Jo, en dame (noe som helt sikkert er tilfeldig, men likevel veldig typisk)

jækla stygg pedikyr!

Annonse

ShitDiddelyDo

....for tiden sender jeg ut dype flørtende blikk i alle retninger...., det er nesten så en stakkar blir skjeløyd..:-))

Jeg får ta meg en tur innom optikeren i løpet av uka. Må ratt begynne å gå med lapp på det ene øyet så skjeløyd som jeg har blitt. :)

Jeg hr spist opp en hel 18-rings alene - som de andre ikke visst vi hadde - i frysern....

Ahhh....det er noe av det beste jeg vet!

Og typisk for kvinnfolka å gjemme det bort for å spise det opp når vi er borte....

Håper en viss person leser dette i dag...*glizer*

Uffja.

Men det der blir jo bare latterlig. Ingen kan ta slanking og den kroppen på alvor.

Ahhh....det er noe av det beste jeg vet!

Og typisk for kvinnfolka å gjemme det bort for å spise det opp når vi er borte....

Håper en viss person leser dette i dag...*glizer*

Han liker ikke kransekake - han mauler cånjac - og er sikkert ALDRI inne på dette forumet ;)

hehe

Jeg får ta meg en tur innom optikeren i løpet av uka. Må ratt begynne å gå med lapp på det ene øyet så skjeløyd som jeg har blitt. :)

....vennen, du kan ikke gå med lapp på det ene øyet, da er jeg redd du mister totalt gangsynet og livet blir som et eneste stort langt nachtspiel....;-)

Annonse

Er det ikke min fulle rett? :-)

Typisk kvinners rett, mens vi menn ikke har noen slakk å gå på.

Kan det tolkes på mer enn en måte, så SKAL det tolkes feil.

Og når det meste av det man sier jo faktisk kan tolkes ulikt, så er det faen ikke rart det blir bruduljer....:-)

Pedikyr. Nok et eksempel på noe dere damene driver med for oss gutta, men som ingen gutter engang vet hva er.

men appelsinhud har du sikkert ikke sett på småripsa - bare vent til du får noen år på baken og vi ser sånn ut:

Det er BULKENE man kaller appelsinhud, lille venn:

http://www.doktor.ru/cosm/dis/cellulit4.jpg

:-)

jeg har navn på alle mine!

Han liker ikke kransekake - han mauler cånjac - og er sikkert ALDRI inne på dette forumet ;)

hehe

Filler'n.....

Nå er jeg blitt både sulten, fysen på kransekake og noe godt å drikke....

Og alt er DOLs skyld!

Må innom kjøttdisken, bakern og polet på vei hjem i dag......

Filler'n.....

Nå er jeg blitt både sulten, fysen på kransekake og noe godt å drikke....

Og alt er DOLs skyld!

Må innom kjøttdisken, bakern og polet på vei hjem i dag......

Roastbiff, kransekake og cånjac! hehe

og så fem minutter, en røyk og en ronk :)

Jeg synes det er utrolig morsomt når jentene fniser og ler, og kommer litt ut av skallet sitt. Det er en måte å bli litt friere i forhold til at de har en egen seksualitet, som de kan ta kontroll over. Kjøpe sex-ting som bare er til dem liksom. Tror opplevelsen i partyet er viktigere enn produktene de kjøper, hvis du skjønner hva jeg mener?

Klart det egentlig er patetisk, men det er flott å se de blomstre opp :-)

Jeg ble bedt på et dildoparty en tid tilbake. Jeg takket nei, ikke søren om jeg sitter blant masse folk å driter meg ut. Det kommer jo dager etterpå også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...