Gå til innhold

katten står bare utenfor og mjauer

Anbefalte innlegg

Gjest har en kattepus
Skrevet

Ok, da misforsto jeg. Beklager :-)

"..........................."

Ok:) Jeg ser at overskriften ser ut som noe annet enn det jeg mente.

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det hjelper jo ikke det, når både hun og mannen "vil at den skal være inne da og da", og vil bestemme dette.

"..........................."

De vil nok innse etter hvert at kattepuser er veldig sta og vet ikke alltid selv heller helt hva de vil. Vil inn, ut.... nei inn ...ut?

;o)

Men de er jo så søte og skjønne de dyra

• 2 uker senere...
lalala1365380457
Skrevet

Skal si dere ble sinte! Ikke tro den står utenfor å mjauer hele døgnet, for det gjør den ikke!! Jeg slipper den inn og ut når den vil det.

svarer litt sent etter du skrev innlegget, så vet ikke om du ser dette.. leste en bok om å forstå katten. der står det at katten ofte bare vil ut en snartur for å sjekke 'forholdene' i nabolaget. Snuse litt rundt i territoriet og se om alt er ok. deretter vil den inn igjen. kan virke veldig forvirrende på oss mennesker ;)

Skrevet

svarer litt sent etter du skrev innlegget, så vet ikke om du ser dette.. leste en bok om å forstå katten. der står det at katten ofte bare vil ut en snartur for å sjekke 'forholdene' i nabolaget. Snuse litt rundt i territoriet og se om alt er ok. deretter vil den inn igjen. kan virke veldig forvirrende på oss mennesker ;)

For min late sofakatt holder det ofte å ta en kikk ut fra den åpne døren for å sjekke forholdene - hvis det viser seg å være vått og/eller kaldt, tasser han tilbake til plassen foran peisen :-)

lalala1365380457
Skrevet

For min late sofakatt holder det ofte å ta en kikk ut fra den åpne døren for å sjekke forholdene - hvis det viser seg å være vått og/eller kaldt, tasser han tilbake til plassen foran peisen :-)

hehe =)

kom på noe litt komisk nå ang katten vår og regn..

har innekatt vi, men bruker å ta den med på hytta. der får den springe ut. første gang den opplevde regn holt den på å springe seg ihjel ute. vi brukte å sprute på den med vannflaske når den var liten og gjorde noe galt, så den trodde sikkert at noen spruta på den, stakkars.. var komisk å se på, hehe. den kom raskt inn igjen etter 3-4 sprint runder på altangelenderet ;)

Gjest har en kattepus
Skrevet

Hei! Det er nok det den vil, ja. Takk for svar:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...