Gå til innhold

Parkering foran personalinngangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står en riktig fet og glinsende 4-hjulstrekker rett foran personalinngangen vår nå. Det er såvidt vi kommer oss ut, hadde den stått 25 cm nærmere hadde døra vært blokkert.

Hvis den hadde stått så nære og jeg hadde tatt i skikkelig og smelt døra opp og slått ut lykta og bulket bilen - hvem sin feil hadde det vært? Det hadde vært jævlig fristende å gjøre det nemlig... ;o)

Det står ikke noe parkering forbudt-skilt såvidt jeg husker, men rett foran døra da?

Skrevet

Plukk opp en stein og skrap den opp =) Bilister som parkerer så hensynsløst og feks kjempetrangt inn til bildørene på parkeringsplasser slik at en må bruke passasjerdøra for å komme inn i bilen i det hele tatt burde vært skutt :P Bilister som kjører i minst 140 ellernoe og som gjør en forbikjøring inni en mørk tunnel med slakk sving også, for den saks skyld *bleh*.

Men ok, kanskje det bare er graviditetshormonene som gjør at jeg synes sånt er ok akkurat nå :P

Gjest gjør det!
Skrevet

Gjør det (og så angrer du når du ser at hun parkerte slik for å hente sin datter som hadde slått seg / sin syke mor som hadde besvimt / hun selv gikk med krykker og ikke kunne parkere noe annet sted).

Høyst sannsynlig er det bare en egoistisk person, kan du ikke legge en hvit pairlapp (A¤4brettet i 3) i en gjennomsiktig pose under viskerem slik at hun ihvertfall i to sekunder tror hun har fått bot?

Skrevet

Hold deg i skinnet, Lillemus! *streng*

Skrevet

Gjør det (og så angrer du når du ser at hun parkerte slik for å hente sin datter som hadde slått seg / sin syke mor som hadde besvimt / hun selv gikk med krykker og ikke kunne parkere noe annet sted).

Høyst sannsynlig er det bare en egoistisk person, kan du ikke legge en hvit pairlapp (A¤4brettet i 3) i en gjennomsiktig pose under viskerem slik at hun ihvertfall i to sekunder tror hun har fått bot?

Høyst oppegående mann som bare skulle inn på butikken en tur, parkeringsplassen til butikken er rett nedenfor her og sikkert med masse plass.

Skrevet

Hold deg i skinnet, Lillemus! *streng*

Nå har han kjørt. Mannen med penisforlenger-bilen. *Stygg latter*

Skrevet

Nå har han kjørt. Mannen med penisforlenger-bilen. *Stygg latter*

Du er ond, asså! ;)

Skrevet

Du er ond, asså! ;)

Men rent teorietisk kunne jeg jo hatt det riktig travelt og styrtet ut mens jeg så meg tilbake og ropte "Hadet!" til sjefen min og dermed ikke så bilen som sto der? *Skikkelig ond*

Gjest det tror jeg da
Skrevet

Men rent teorietisk kunne jeg jo hatt det riktig travelt og styrtet ut mens jeg så meg tilbake og ropte "Hadet!" til sjefen min og dermed ikke så bilen som sto der? *Skikkelig ond*

Jeg vil tro at ansvaret blir bilførerens i så tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...