Gå til innhold

Til deg som har vært på førstegangstjeneste!

Anbefalte innlegg

Gjest Militæret
Skrevet

Kan du hjelpe til med litt info?

Har en sønn som skal til førstegangstjeneste nå til uken, (Maddla, Stavanger)

Hva er det han egentlig skal ha med seg?

Toalettsaker

Hva av egene klær bør han ha med?

Ellers noen tips?

Gjort tjenesten i Sjøforsvaret i Stavanger?

Alle tips taes i mot med STOR TAKK!!! :-)

Skrevet

Undertøy, ullundertøy, tannkost, tannkrem, deo, shampoo, dusjsåpe, fritidsklær (overtrekksdress og joggesko). Et hverdagsantrekk.

Resten utlevers av forsvaret.

Skrevet

Han trenger eget undertøy, det forsvaret har er dårlige greier. I tillegg er det greit å ha litt sivilt tøy..., og egne joggesko.

Det begynner å bli lenge siden jeg var ute, men jeg selv hadde det strålende. Jeg var på et fartøy som reiste norskekysten "opp og ned", i tillegg til å være en tur utenlands.

Det er mange muligheter for et spennende år for guttungen din, med positiv innstilling får han det bra:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Han trenger eget undertøy, det forsvaret har er dårlige greier. I tillegg er det greit å ha litt sivilt tøy..., og egne joggesko.

Det begynner å bli lenge siden jeg var ute, men jeg selv hadde det strålende. Jeg var på et fartøy som reiste norskekysten "opp og ned", i tillegg til å være en tur utenlands.

Det er mange muligheter for et spennende år for guttungen din, med positiv innstilling får han det bra:-)

"Han trenger eget undertøy, det forsvaret har er dårlige greier"

Hva er dårlig med forsvarets undertøy?

"Bukse under kort" er jo rene boksersjårtsen:-)

Jeg brukte kun forsvarets undertøy når jeg inne. Kjæresten min stakk av med alle nettingskjortene, der ble det "TS"

Gjest Militæret
Skrevet

Hei :-)

Takk for svar!!

Ja han gleder seg nok mest, og er spent!

...bare lurer på hvordan han skal klare å ta i mot beskjeder og huske de...jeg da! :-/

Håper han blir bedre til det etter å ha vært in the navy, ja!;-)

Gjest tilskuer
Skrevet

Legg til kulepenn, noe å skrive på, lesestoff. Mesteparten av tiden går med til venting, kan med fordel lese da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...