Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men leste du litt nedover? Selv om dette var ekstremt og far out, kan man med litt godvilje også lese og tolke det slik at det handler om vestlige menn som kjøper barn i østen.

Skrevet

Men leste du litt nedover? Selv om dette var ekstremt og far out, kan man med litt godvilje også lese og tolke det slik at det handler om vestlige menn som kjøper barn i østen.

"- 20 000 skitne svensker dro til Thailand - verdens episenter for barnesextrafikk - for å voldta og misbruke små thailandske jenter og gutter"

Nei, jeg klarer nok ikke å tolke det på den måten, med tanke på at det var mange barn som også døde.

Skrevet

"- 20 000 skitne svensker dro til Thailand - verdens episenter for barnesextrafikk - for å voldta og misbruke små thailandske jenter og gutter"

Nei, jeg klarer nok ikke å tolke det på den måten, med tanke på at det var mange barn som også døde.

Javisst, barn fra mange nasjoner, spesielt de som bor der.

Jeg ser selvsagt det vanvittige i protesten.

Men samtidig vet vi også at det er et enormt problem med barneprostitusjon bl.a. i Thailand.

Skrevet

Javisst, barn fra mange nasjoner, spesielt de som bor der.

Jeg ser selvsagt det vanvittige i protesten.

Men samtidig vet vi også at det er et enormt problem med barneprostitusjon bl.a. i Thailand.

Men hvor mange prosent av de som døde tror du var der for å misbruke barn. Ikke mange (forhåpentligvis).

Skrevet

Men hvor mange prosent av de som døde tror du var der for å misbruke barn. Ikke mange (forhåpentligvis).

Aner ikke. Like mange som vanlig, antagelig.

Skrevet

Helt i orden for meg at disse menneskene strøyk med, men at en eller annen gud skulle tatt med 100.000 uskyldige og deriblant tusenvis på tusenvis av barn - nei, det tror jeg ikke noe på.

Skrevet

Så nettopp at det var allerede startet en tråd med denne artikkelen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...