Gå til innhold

Når kjørelæreren snakker i mobil under timen

Anbefalte innlegg

Gjest Tristan Da Cunha
Skrevet

jeg har nylig begynt med kjøretimer og føler meg veldig usikker. flere ganger har det hendt at lærerens mobil har ringt under kjøretimen og han har tatt den. og snakket noen minutter. Det gjør meg svært ille til mote, blir svært nervøs av det når jeg ikke kan snakke med læreren spesielt om jeg kjører riktig eller ikke

er dette for å teste om jeg tåler distrasjon?

Han er ellers en ok kjørelærer men jeg blir nervøs av sånt. Bør jeg si ifra?

Skrevet

Ta det opp med ham, det må han tåle. Ta det opp før dere kjører ut og forklar at "du, når du snakker i telefonen så blir jeg litt usikker, jeg har jo ikke hatt så mange kjøretimer ennå." Skjer det igjen så kjør inn i en busslomme eller stopp et sted det går an og vent til han er ferdig.

Skrevet

Min kjørelærer gjorde også det, men han hadde full kontroll hele tiden. Tror jeg da ;)

Skrevet

Min kjøre lærer gjorde dette hele tiden han også... dessuten var han en morroklump så han bedrev fortelling av vitser mens jeg kjørte bil, noe som førte til flere stopper enn nødvendig:) hehe pga latteranfall!

Syntes bare det er greit først som sist å lære seg hva som kan distraher først som sist!

Skrevet

Si fra. Du kan jo ta den slik: 'Tror du det er best at vi stopper når mobilen ringer? Jeg er litt nervøs enda, skjønner du.'

Min kjørelærer prøvde seg på meg etter en rygge-seanse borti et skogholt. Jeg var 18, naiv og vettskremt.

Gjest tottlå
Skrevet

min kjørelærer spiste reker nesten hver gang vi var ute å kjørte. Knaset og sakrellde reker.......og kastet dem dereeter ut vinduet. Ellers snakkte han i telefonen, røykte, drakk kaffe og nøyt naturen.....

Det ble nå en "duale goe" sjåfør av meg også, da!!! :))

Gjest fikk lappen i 1990
Skrevet

Min kjøre lærer gjorde dette hele tiden han også... dessuten var han en morroklump så han bedrev fortelling av vitser mens jeg kjørte bil, noe som førte til flere stopper enn nødvendig:) hehe pga latteranfall!

Syntes bare det er greit først som sist å lære seg hva som kan distraher først som sist!

Han hørtes ut som han jeg kjørte med. Har han lysegrønne øyne og synger hele tiden også?

Skrevet

Han hørtes ut som han jeg kjørte med. Har han lysegrønne øyne og synger hele tiden også?

Nei han her hadde brune... hehe... men jeg kjenner en annen som synger og kødder hele tiden:) han har kansje grønne øyne spørst hvor du tok den hen:) hehe... han har vært kjørelærer hele livet tror jeg:)

Skrevet

min kjørelærer spiste reker nesten hver gang vi var ute å kjørte. Knaset og sakrellde reker.......og kastet dem dereeter ut vinduet. Ellers snakkte han i telefonen, røykte, drakk kaffe og nøyt naturen.....

Det ble nå en "duale goe" sjåfør av meg også, da!!! :))

Reker? Det var da også en ting å snackse på i bilen..

Gjest tottlå
Skrevet

Reker? Det var da også en ting å snackse på i bilen..

Hehehe.......kan tro det var irriterende.....! Må ikke tro han holdt kjeften ogjenn heller når han spiste dem!! Neida.......smatta så høyt med munnen at jeg kunne se middagen hans fra i går!!!! (Jeg fikk ikke smake en gang......*snufs* jeg som eeeeeeeelsker reker!!!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...