tiliti Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Har streptokokker i halsen og har fått apocilling 1g for dette. Begynte i går kl 14, tok en da og en til kvelds. Fikk høyere feber den natten enn natt til i går. Tok en til i morges, og skal ta ny i kveld. Har mer vondt i halsen enn i går, og 38,5 i feber enda. Hvor fort skal det virke egentlig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 På meg ville den virket nå, virker den ikke til utpå dagen i morra så kontakt legen på nytt. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 På meg ville den virket nå, virker den ikke til utpå dagen i morra så kontakt legen på nytt. Ja, skal gjøre det. Etter svangerskapet får jeg også ekstremt vondt i bekkenet av å ligge i senga uten å sove, så nå er jeg nesten ikke gangfør. Skikkelig bekkenløsning på sitt beste, bare at jeg ikke har vært gravid på 4 år. Urk.Så jeg håper å bli kvitt dette fort. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Etter to døgn skal du merke at bedringen har begynt. For sent nå, men det kunne vært lurt å begynne med en større dose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.