Gjest StudLine Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Tok et fag ved Universistet i Bergen våren 2003 og har ikke betalt semesteravgift eller vært oppmeldt til fag siden. Nå vil jeg ta et nytt fag. Helst med eksamen til våren. Er det for sent å registrere seg som student, betale semesteravgift og melde seg opp? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det tror jeg ikke at det er. Ved NTNU i Trondheim ville du i alle fall rukket det med god margin. Ta kontakt med UiB og forhør deg. 0 Siter
Mistera Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Tror de fleste skoler holder registreringen open til 15 jan eller lenger... i tromsø er det 1.feb... gå inn på hjemmesida til skolen å se:) 0 Siter
pasa22 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Fristen er 1.februar. Men du må betale semesteravgiften noen dager i forveien slik at den skal bli registrert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.