Gjest har snart ikke penger igjen Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jeg mottar litt over 9000 i mnd. i rehabliteringspenger, og fikk nå nytt skattekort på hele 36% skatt som skal trekkes fra trygden. Dette synes jeg er mye. Dessuten stod det at det var såkalt "tabelltrekk". Skjønner virkelir ingenting av dette. 0 Siter
Atene Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 36% er marginalskatten, du må se på tabellnummeret, og utdraget av tabellen som står nederst på skattekortet. 0 Siter
Gjest har snart ikke penger Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 36% er marginalskatten, du må se på tabellnummeret, og utdraget av tabellen som står nederst på skattekortet. Det er greit nok! Men de kan jo ikke kreve at jeg skal betale 36% skatt når jeg ikke har mere pr. mnd enn dette! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det er greit nok! Men de kan jo ikke kreve at jeg skal betale 36% skatt når jeg ikke har mere pr. mnd enn dette! Be om nytt skattekort, det du fikk nå er basert på gamle opplysninger. Jeg fikk og det samme som deg, og jeg er student og tjener 1300 i mnd... Fikk så nytt da jeg var innom dem:) 0 Siter
Atene Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det er greit nok! Men de kan jo ikke kreve at jeg skal betale 36% skatt når jeg ikke har mere pr. mnd enn dette! Men du skal ikke det ! Du skal betale det som står i tabellen. Hvis du tjener noe ekstra en måned, skal du betale 36% av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.