Gå til innhold

Mørkekjøring

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame
Skrevet

Skal i løpet av vintern ta mørkekjøring med kjøreskolen...

Jeg har en "midlertidig" lapp, fikk ikke tatt mørkekjøring siden jeg tok lappen på sommer'n...

Kan jeg kjøre med egen bil med automat?

Har liksom blitt så vant med automat og det er så dumt å komme å kløne med gir nå!

Ikke for det, jeg kan selvfølgelig kjøre med gir og men da tror jeg nesten jeg må "øvelsseskjøre" et par ganger med naboens bil igjen:o)

Mye diggere med automat da, men er det lov ved mørkekjøring???

Gjest tottlå
Skrevet

Dersom du vil bruke din bil, må vel den bli godkjent for ditt og datt.....! Trodde ikke det var mulig å bruke egne biler, altså....Må vel ha disse ekstra pedalene til kjørelæreren + alle speilene....?!?

Gjest nettopp tatt lappen
Skrevet

Nei du får ikke bruke din bil. Det finnes jo kjøreskole biler som har automatgir. MEN velger du å ta mørkekjøring på atuomatgir vil du ikke få førerkort for manuelt gir. Da vil du i fremtiden bare kunne kjøre biler med automatgir.

Gjest den sorte dame
Skrevet

Nei du får ikke bruke din bil. Det finnes jo kjøreskole biler som har automatgir. MEN velger du å ta mørkekjøring på atuomatgir vil du ikke få førerkort for manuelt gir. Da vil du i fremtiden bare kunne kjøre biler med automatgir.

Hæ? Det går vel ikke an, å bare få lappen på automat???

Jeg har allerede tatt lappen, hatt oppkjøring og det hele, mangler bare mørkekjøring da, som ikke er mulig å ta på sommer'n...

Men, jeg kjører gjerne med gir altså, syns bare det hørtes så rart ut:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...