Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Håper noen kan hjelpe meg her. De siste ukene har jeg klødd noe voldsomt i underlivet. Noen ganger så intenst at jeg blir veldig sår, noe som igjen er veldig ubehagelig.

Det som er så rart med denne kløingen er at det hjelper ikke å klø, da blir det bare værre og noen ganger kan det føles ut som om jeg river av alt som heter skinn og hår der nede. Kløen sitter også innvendig liksom (ikke oppi skjeden, men inni huden på en måte). I dag merket jeg at det har tilkommet en ertekul stor klump også på innsiden av den ene kjønnsleppen. Denne er faktisk litt øm (ikke veldig).

Er dette noe å dra til legevakten for? Eller er det noen kløsalver eller lignende å få tak i på apoteket??

Please hjelp meg.

Dette plager meg så at mange netter har jeg våknet av at jeg har klødd så.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16978-kl%C3%B8e-i-underlivet-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kløe skyldes oftest av sopp. Du kan kjøpe stikkpiller og krem uten resept. Hjelper det ikke i løpet av en ukes tid, bør du søke lege. Den ømme kul kan være en lokal betennelse, mer kan jeg ikke si uten å undersøke deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...