Gå til innhold

Betatt eller til og med forelsket..

Anbefalte innlegg

Girl's not grey

Nå har jeg endelig møtt en gutt som har samme interesser, humor og syn på livet, som meg. Vi har datet en stund og har gjort både det ene og det andre, så vi vet at vi liker hverandre på de fleste områder.

Nå er det sånn at jeg ikke bare føler at jeg er betatt, men forelsket. Sånn at hjerte-hopper-ekstra-når-når-jeg-ser-han... Det er utrolig deilig, men samtidig vet jeg at jeg har så vanskelig for å vise det jeg _virkelig_ føler. Og jeg vil så gjerne fortelle han at jeg har fått spesielle følelser for han...

Kan noen råde meg til hva jeg kan innlede en slik samtale med, hva jeg kan si/ gjøre?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169803-betatt-eller-til-og-med-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hvorfor skal det være så vanskelig å fortelle en du er blitt gla i dine følelser? venter du kanskje på at han skal si det?

Vi lever i år 2005 og ingenting sjokkerer mennesker lengre. Tror du heller vil angre på det hvis du venter. Tenk hvis han føler det samme? er ikke det beste å bare få alt ut i det fri? Tror du vil føle en utrolig lettelse ved å få sagt det. Jeg vet at jeg gjorde det da jeg sa det til min elskede. Og det var enda bedre å høre han si det tilbake.

kanskje du kan invitere han på en god middag, ta dere et glass vin, tenn noen lys... skap en god stemning!

uansett må du ha lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...