Gå til innhold

aner ikke hva jeg føler...

Anbefalte innlegg

dette er komplsiert, jeg er komplisert...

har vert samboer med X i tre år for ca 4 år siden. har hatt kjæreste i mellomtiden men det funket ikke....

så ble jeg syk, og det var alvorlig. X og jeg har alltid hatt et nært forhold, ogh enda nærere da. jeg ble operert og frisk.

Men jeg har hatt sosial angst og har et snev av spiseforstyrrelse igjen. dette var en av grunnene til at det ble slutt mellom oss. jeg er mye bedre nå, ting er lysere og jeg normalvektig.

under alt dette, under hele prosessen har vi hatt det så fint og nært, men vi har ikke vert intime. jeg har blitt utsatt for incest en gang og dette har satt spor. men er ferdigbehandlet hos psykolog :) så der er det og bra..

men likevel...jeg sliter med å ønske å ha sex med han. jeg vet ikke hva det er, om det er fordi han kjenenr meg så godt at jeg vil bli så "naken" at det blir kvalmt, eller fordi at jeg syns han er feit ( jeg er flau over at jeg tenker det) og jeg har jo fettfobi....

men jeg kan ikke tneke meg et liv uten han, og han venter på meg, for vi har blitt enige om å prøve når jeg er ferdig hos psykolog, noe jeg snart er....

er så redd i at det vi skal ha sex, at jeg nlir kvalm og ikke vil.... alt blir da knust...men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...vi snakker om dette, ikke om at jeg kan bli kvalm og at jeg har problemr med at han er noe overvektig...men at jeg er nervøs, og han forstår....

vi er kjærester uten å være intime, helt sykt egentlig...men vet ikke hvordan jeg skal gå frem nå.... jeg kan jo ikke forvente samme forelskelse som for 7 år siden, men...

er det normalt tro, å elske sjelen hans men ikke noe mer? det er tre år siden jeg har hatt sex, og tanken på penis ol gjør meg kvalm.....og når jeg tenker etter, så med hvem som helst..

noen tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169813-aner-ikke-hva-jeg-f%C3%B8ler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...