Gå til innhold

gave til kjæresten ette 3 mnd..

Anbefalte innlegg

Gjest ei som er glad i kjæresten

vi har vært sammen i 3 mnd nå, og jeg lurer på om det er vanlig å gi noe spesiellt, eller om dere bruker å gi et kort eller ingen ting...

noen ideer til evt. gaver eller andre ting vi kan gjøre?

takk for forslag=)

klem fra ei som er glad i kjæresten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169820-gave-til-kj%C3%A6resten-ette-3-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ex-bridget

Vel, det må jo nesten være helt opp til deg hva og når du vil gi ting.

Personlig har jeg hele tiden og gjør det fortsatt kjøpt små kort med koselig tekst som han får av og til. Eller bare en lapp med jeg elsker deg på, som jeg gjemmer i lommeboken eller andre steder, sånn at han ser den en eller annen gang i løpet av dagen. Trenger ikke å være noe spesiell anledning.

Men hvis dere skal "feire" 3 månders dagen, så lag en god middag, eller del en flaske god vin, gå en lang romantisk tur, gå på kino, kjør go-kart eller finn på noe som fenger dere.

Lykke til videre, tar dere vare på hverandre kommer det til å vare leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge !

• 2 uker senere...

Vel, det må jo nesten være helt opp til deg hva og når du vil gi ting.

Personlig har jeg hele tiden og gjør det fortsatt kjøpt små kort med koselig tekst som han får av og til. Eller bare en lapp med jeg elsker deg på, som jeg gjemmer i lommeboken eller andre steder, sånn at han ser den en eller annen gang i løpet av dagen. Trenger ikke å være noe spesiell anledning.

Men hvis dere skal "feire" 3 månders dagen, så lag en god middag, eller del en flaske god vin, gå en lang romantisk tur, gå på kino, kjør go-kart eller finn på noe som fenger dere.

Lykke til videre, tar dere vare på hverandre kommer det til å vare leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge !

3 månder er jo spesielt da er det ikke?

men det er ikke vits å kjøpe noe dyrt. det er heller bra med noe personlig. som kanskje et bilde av dere to i en fin ramme... skriv et brev.. ett eller annet som ikke koster all verdens! synes at folk er alt for opptatt av prisen på gaver nå for tiden. er det ikke tanken som teller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...