Gå til innhold

Kurt er single - det skjønte jeg da han vant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/01/07/419602.html

Huff, jeg tenkte da jeg første gangen så hans kon og barn, og skjønte at de hadde vært sammen siden de var 16, og levde som en liten lykkelig familie, at; "dette vil ikke holde lenge med han på farten, dyrket av fjortiser som hyler - aldri hjemme, telefoner som ringer ustanselig - press fra Se & Hør etc."

Men jeg syns det er veldig leit at de gikk slik.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

9

• ShitDiddelyDo

7

• flisa

5

• Snorkfrøken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg og synes det er leit.. Synes så syndt på Kristine. Hun virker så snill og god.. Stakkars.

Vennlig hilsen,

skorpionfisken
Skrevet

Jeg og synes det er leit.. Synes så syndt på Kristine. Hun virker så snill og god.. Stakkars.

Vennlig hilsen,

Det er vel alltid to parter i et parforhold, og i et samlivsbrudd?

Uansett Idol eller ikke. Det skal vel noe til for at ett par som blir sammen som 16 åringer og får barn før de er 20 holder sammen etter noen år.

Skrevet

Uansett Idol eller ikke. Det skal vel noe til for at ett par som blir sammen som 16 åringer og får barn før de er 20 holder sammen etter noen år.

Ja det er sant. Og det er jo som du sier 2 om det.. Men synes bare så syndt på henne allikevel.

Det er jo hardt å holde sammen sikkert, når han hadde ca 300 reisedøgn eller noe slikt i fjor.

Skrevet

mamma og pappa ble sammen da de var 12 - og de har 3 barn :)

Skrevet

mamma og pappa ble sammen da de var 12 - og de har 3 barn :)

Ja, enkelte klarer det! Men det er vel snakk om 1 av 100 forhold som starter i skoletida?...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo ikke rart det går til helvete når en fyr som ikke akkurat er drømmen plutselig kan velge og vrake i 14 år gamle jenter.

Det er nok ikke bare Martin Schancke som skuffer fjortissene ut av senga om morran, nei.

Skrevet

Må innrømme at jeg også tenkte det samme. En sånn voldsom endring i tilværelsen fører dessverre svært ofte til samlivsbrudd.

Skrevet

Det er jo ikke rart det går til helvete når en fyr som ikke akkurat er drømmen plutselig kan velge og vrake i 14 år gamle jenter.

Det er nok ikke bare Martin Schancke som skuffer fjortissene ut av senga om morran, nei.

*hehe* Martin *pjuk* Schanke og de sofistikerte uttalelsene hans...

Enn Odølingene? Hva skuffer sånne som deg ut av seng? Er vel ikke overbefolka av lekre rips der oppi dalen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*hehe* Martin *pjuk* Schanke og de sofistikerte uttalelsene hans...

Enn Odølingene? Hva skuffer sånne som deg ut av seng? Er vel ikke overbefolka av lekre rips der oppi dalen?

Jeg blir ikke skuffet. Jeg skuffer. Det er meg og Martin og nå Kurt.

Skrevet

Jeg blir ikke skuffet. Jeg skuffer. Det er meg og Martin og nå Kurt.

"Det er meg og Martin og nå Kurt."

Det er den tristeste setningen jeg har lest på lenge.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det er meg og Martin og nå Kurt."

Det er den tristeste setningen jeg har lest på lenge.

Hehe, ja, den var litt i overkant. Enig med deg der.

Visste du forresten at han som spiller Silvio Dante i Sopranos er den velkjente Little Steven (med tørkle på hue) i Bruce Springsteen sitt E-Street band?

Skrevet

Hobbitenes svar på Rune Rudberg har vel ikke bløyta snurrebassen i løperekka foran scenen, vel? Btw., var'e ikke Øystein Sunde som mente at en kunne bli rørlegger dersom en hadde assendanten (tissefanten?) i jomfruen(e)?

Anyway, «stakkars» dust, når ...eh, «glansen» falmer og kjerringa hans har finni seg en ny en, hva skal det bli av «idolet» da, tru?

Bara røre rundt?

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det sjøl!

Akkurat dette overraska i alle fall ikke meg i det hele tatt - tvert imot.

Skrevet

Hehe, ja, den var litt i overkant. Enig med deg der.

Visste du forresten at han som spiller Silvio Dante i Sopranos er den velkjente Little Steven (med tørkle på hue) i Bruce Springsteen sitt E-Street band?

Jepp!

;o)

Registrerer for øvrig at Sopranos naturligvis er nominert til opptil flere Golden Globe-priser neste mandag. Fortjener hver eneste.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Får bare håpe at han sørger for at (eks)kone og barn får et skikkelig plaster-på-såret i form av økonomisk kompensassjon. Penger er ikke alt, men alle som har hatt lite vet at det hjelper godt. Ingen sorger blir større om en får bedre råd iallefall.

Skrevet

"Det er jo ikke rart det går til helvete når en fyr som ikke akkurat er drømmen plutselig kan velge og vrake i 14 år gamle jenter."

Det perfekte svar, jeg satt akkurat og tenke på det noe av det samme.

Hva ville han vært uten Idol, jeg mener hvem hadde snudd seg to ganger etter han. De aller aller færreste.

Veldig lite å se på, langt under gjennomsnittet - ja jeg er fæl nå, men jeg mener det.

Han har nok ikke klart presset nei, og holdt fingrene unna forbuden frukt.

Men mulig dama hans er av typen som tar han tilbake når han har fått rasa litt fra seg. Penger vet du, penger.

Skrevet

"Det er jo ikke rart det går til helvete når en fyr som ikke akkurat er drømmen plutselig kan velge og vrake i 14 år gamle jenter."

Det perfekte svar, jeg satt akkurat og tenke på det noe av det samme.

Hva ville han vært uten Idol, jeg mener hvem hadde snudd seg to ganger etter han. De aller aller færreste.

Veldig lite å se på, langt under gjennomsnittet - ja jeg er fæl nå, men jeg mener det.

Han har nok ikke klart presset nei, og holdt fingrene unna forbuden frukt.

Men mulig dama hans er av typen som tar han tilbake når han har fått rasa litt fra seg. Penger vet du, penger.

Dama (eller eks-dama nå da) er vel kanskje den eneste som med krav på å bli trodd kan hevde at hun ikke tok ham for pengenes eller berømmelsens skyld.

Motivasjonen til hans øvrige beundrerinner er nok noe mer grumset.

Skrevet

Jepp!

;o)

Registrerer for øvrig at Sopranos naturligvis er nominert til opptil flere Golden Globe-priser neste mandag. Fortjener hver eneste.

Har ikke sett en eneste av de episodene jeg!

Ja, jeg er overfladisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...