Gå til innhold

Kurt er single - det skjønte jeg da han vant...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp!

;o)

Registrerer for øvrig at Sopranos naturligvis er nominert til opptil flere Golden Globe-priser neste mandag. Fortjener hver eneste.

Jeg håper bare de ikke bruker alt for lang tid på å snekre sammen sesong 6, og at sesong 5 snart blir gitt ut på dvd! :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

9

• ShitDiddelyDo

7

• flisa

5

• Snorkfrøken

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det er jo ikke rart det går til helvete når en fyr som ikke akkurat er drømmen plutselig kan velge og vrake i 14 år gamle jenter."

Det perfekte svar, jeg satt akkurat og tenke på det noe av det samme.

Hva ville han vært uten Idol, jeg mener hvem hadde snudd seg to ganger etter han. De aller aller færreste.

Veldig lite å se på, langt under gjennomsnittet - ja jeg er fæl nå, men jeg mener det.

Han har nok ikke klart presset nei, og holdt fingrene unna forbuden frukt.

Men mulig dama hans er av typen som tar han tilbake når han har fått rasa litt fra seg. Penger vet du, penger.

Tja, noe sier meg at denne jenta ikke har vært sammen med fyren i nesten 10 år på grunn av pengene.:)

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det sjøl!

Akkurat dette overraska i alle fall ikke meg i det hele tatt - tvert imot.

Ikke meg heller!

Det er synd å si det men jeg har nesten hatt det på følelsen hele tiden at det kom til å skje. En som aldri er hjemme er vel ikke noe å dyrke et forhold på?

Gjest adidas1973
Skrevet

Kom ikke som noen bombe akkurat. Med det livet han har levd de siste 2 årene, mener jeg.

Skrevet

Dama (eller eks-dama nå da) er vel kanskje den eneste som med krav på å bli trodd kan hevde at hun ikke tok ham for pengenes eller berømmelsens skyld.

Motivasjonen til hans øvrige beundrerinner er nok noe mer grumset.

Jeg mente vel ikke at hun tok han for pengene for 10 år siden, men kanskje at hun tok han tilbake igjen etterhvert NÅ, hvis han får rast fra seg.

Jeg aner jo ikke hvordan hun tenker, men det er da ikke lett å sitte med to barn alene heller. Og selv om hun nok får barnebidrag som overgår hva de fleste andre får, så er vel ikke det alt heller.

Jeg regner da selvsagt med at hun sitter med barna, og at dette ikke blir delt på noen måte. Han kan da vel ikke ta vare på ungene med alle de reisedagene.

Skrevet

Tja, noe sier meg at denne jenta ikke har vært sammen med fyren i nesten 10 år på grunn av pengene.:)

Faen da :-) går dere inn for å misforstå meg eller. Jeg mente vel ikke at hun hadde tatt han for pengene den gangen.

Puh!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Faen da :-) går dere inn for å misforstå meg eller. Jeg mente vel ikke at hun hadde tatt han for pengene den gangen.

Puh!

Hehe. :)

Nå vet jeg hvem du er!

Poenget mitt er at det sannsynligvis var dama som dumpa fyren nå, selv om han sikkert er stinn av gryn, så jeg tviler på at hun velger å ta han tilbake på grunn av kronene.

Hun finner seg garantert en skikkelig hunk før Kurt rekker å skuffe sine siste fjortisser ut av køya. :)

Skrevet

Ja, enkelte klarer det! Men det er vel snakk om 1 av 100 forhold som starter i skoletida?...

Sikkert ikke - og i alle fall ikke i nyere generasjoner hvor man er økomisk uavhengig :)

Jeg bruker å irettesette jentene mine når de babler om at de skal finne seg en riking. Da får de beskjed om å sørge for å bli rike sjøl - og så kan de velge mannfolk etter kroppen hans :)

Skrevet

Hehe. :)

Nå vet jeg hvem du er!

Poenget mitt er at det sannsynligvis var dama som dumpa fyren nå, selv om han sikkert er stinn av gryn, så jeg tviler på at hun velger å ta han tilbake på grunn av kronene.

Hun finner seg garantert en skikkelig hunk før Kurt rekker å skuffe sine siste fjortisser ut av køya. :)

Ja, vi får se. Driter i grunn i hele greiene, men noe må man jo diskutere :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, vi får se. Driter i grunn i hele greiene, men noe må man jo diskutere :-)

Jeg må innrømme at jeg ikke er spesielt oppdatert av fyren jeg heller. Blir fortsatt småkvalm hver gang jeg hører stemmen hans. Så oppbrukt ble han sommeren for halvannet år siden.

Nei, nå får jeg flekke meg ned på Odalen Strekk og Bøy og få opp blodpumpa en smule.

Skrevet

Hehe, ja, den var litt i overkant. Enig med deg der.

Visste du forresten at han som spiller Silvio Dante i Sopranos er den velkjente Little Steven (med tørkle på hue) i Bruce Springsteen sitt E-Street band?

Little Steven and the Disciples of Soul?

Har ikke sett sopranos jeg altså, så jeg er sikkert treg.

Bare lurte på om det var samme fyren jeg har ei gammel plate liggende av.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er spesielt oppdatert av fyren jeg heller. Blir fortsatt småkvalm hver gang jeg hører stemmen hans. Så oppbrukt ble han sommeren for halvannet år siden.

Nei, nå får jeg flekke meg ned på Odalen Strekk og Bøy og få opp blodpumpa en smule.

Ja, og jeg får vel gjøre noe så sinnsykt spennende som å lage middag :-)

Skrevet

Sikkert ikke - og i alle fall ikke i nyere generasjoner hvor man er økomisk uavhengig :)

Jeg bruker å irettesette jentene mine når de babler om at de skal finne seg en riking. Da får de beskjed om å sørge for å bli rike sjøl - og så kan de velge mannfolk etter kroppen hans :)

*hehe* Hvis jeg får ei datter, så skal a' få samme oppdragelse :)

Skrevet

Hobbitenes svar på Rune Rudberg har vel ikke bløyta snurrebassen i løperekka foran scenen, vel? Btw., var'e ikke Øystein Sunde som mente at en kunne bli rørlegger dersom en hadde assendanten (tissefanten?) i jomfruen(e)?

Anyway, «stakkars» dust, når ...eh, «glansen» falmer og kjerringa hans har finni seg en ny en, hva skal det bli av «idolet» da, tru?

Bara røre rundt?

Jeg har i lengre tid vært superfornærmet på hobittenes vegne over sammenligningen! Yak!

Skrevet

Jeg har i lengre tid vært superfornærmet på hobittenes vegne over sammenligningen! Yak!

*kaster mæ i søla og beklager på mine knær*

Skrevet

*kaster mæ i søla og beklager på mine knær*

Helt i orden ;-) Rudberg derimot,- ja der hadde du noe å sammenligne med,- sånn sjarmmessig i alle fall.

Snorkfrøken
Skrevet

Helt i orden ;-) Rudberg derimot,- ja der hadde du noe å sammenligne med,- sånn sjarmmessig i alle fall.

phø!

Skrevet

phø!

Hvem fornærmet jeg nå? Rudberg eller Kurt?

Snorkfrøken
Skrevet

Hvem fornærmet jeg nå? Rudberg eller Kurt?

Jeg er fornærmet på vegne av Kurt. Han har da bøttevis mere sjarm enn Rudberg....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...