Gå til innhold

Kurt er single - det skjønte jeg da han vant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fornærmet på vegne av Kurt. Han har da bøttevis mere sjarm enn Rudberg....?

*Tenker så det knaker...visualiserer....*

Jo, en liten strandlekebøtte mer,da!

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

9

• ShitDiddelyDo

7

• flisa

5

• Snorkfrøken

3

Mest aktive i denne tråden

Snorkfrøken
Skrevet

*Tenker så det knaker...visualiserer....*

Jo, en liten strandlekebøtte mer,da!

Flott at du innser det :o)

Skrevet

Det er fortsatt ikke mye å være bittelitt mer sjarmerende enn Rudberg som befinner seg på det absolutte nullpunkt...

Vi har nok forskjellig smak... Selv om Mumitrollet jo er en felles venn ;-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Kurt har selvsagt mer sjarm enn Rune Rudberg. Det er hevet over enhver tvil.

Gjest tjohooo
Skrevet

Stakkars dama hans. Synes hun så så lei seg ut allerede på de første bildene som ble publisert.

Skrevet

Sikkert ikke - og i alle fall ikke i nyere generasjoner hvor man er økomisk uavhengig :)

Jeg bruker å irettesette jentene mine når de babler om at de skal finne seg en riking. Da får de beskjed om å sørge for å bli rike sjøl - og så kan de velge mannfolk etter kroppen hans :)

Svært fornuftig råd!

:o)

Skrevet

Sikkert ikke - og i alle fall ikke i nyere generasjoner hvor man er økomisk uavhengig :)

Jeg bruker å irettesette jentene mine når de babler om at de skal finne seg en riking. Da får de beskjed om å sørge for å bli rike sjøl - og så kan de velge mannfolk etter kroppen hans :)

Å hvordan har denne finurlige idèen om å skaffe seg et rikt mannfolk dukket opp i utgangspunktet. Hmmm, bare lurer.

Skrevet

Det var noe av det første jeg også tenke da jeg skjønte at han var samboer med barn. De var jo begge to høyst ordinære mennesker da han ble med på Idol, og plutselig ble han en "superstjerne" over natten. Det virker som han tok litt av også, gitt.

Trist, synes jeg, når den type oppmerksomhet skal rokke ved familierelasjoner og gamle bånd.

Skrevet

Å hvordan har denne finurlige idèen om å skaffe seg et rikt mannfolk dukket opp i utgangspunktet. Hmmm, bare lurer.

Fordi de ikke gidder å jobbe :) - de sier sånn hver gang jeg spør om hjelp i huset!

skorpionfisken
Skrevet

mamma og pappa ble sammen da de var 12 - og de har 3 barn :)

Sammen fra de var 12....

Vil jo håpe at de venta noen år før barna kom da...

Skrevet

Fordi de ikke gidder å jobbe :) - de sier sånn hver gang jeg spør om hjelp i huset!

Hehe, jaja, så de vil ha en rik mann, slik at de kan få hushjelp :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...