Gjest Sniff Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg er fornærmet på vegne av Kurt. Han har da bøttevis mere sjarm enn Rudberg....? *Tenker så det knaker...visualiserer....* Jo, en liten strandlekebøtte mer,da! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 *Tenker så det knaker...visualiserer....* Jo, en liten strandlekebøtte mer,da! Flott at du innser det ) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Flott at du innser det ) Det er fortsatt ikke mye å være bittelitt mer sjarmerende enn Rudberg som befinner seg på det absolutte nullpunkt... Vi har nok forskjellig smak... Selv om Mumitrollet jo er en felles venn ;-) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Flott at du innser det ) Kurt har selvsagt mer sjarm enn Rune Rudberg. Det er hevet over enhver tvil. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Stakkars dama hans. Synes hun så så lei seg ut allerede på de første bildene som ble publisert. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Sikkert ikke - og i alle fall ikke i nyere generasjoner hvor man er økomisk uavhengig Jeg bruker å irettesette jentene mine når de babler om at de skal finne seg en riking. Da får de beskjed om å sørge for å bli rike sjøl - og så kan de velge mannfolk etter kroppen hans Svært fornuftig råd! ) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Sikkert ikke - og i alle fall ikke i nyere generasjoner hvor man er økomisk uavhengig Jeg bruker å irettesette jentene mine når de babler om at de skal finne seg en riking. Da får de beskjed om å sørge for å bli rike sjøl - og så kan de velge mannfolk etter kroppen hans Å hvordan har denne finurlige idèen om å skaffe seg et rikt mannfolk dukket opp i utgangspunktet. Hmmm, bare lurer. 0 Siter
Maggi Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Det var noe av det første jeg også tenke da jeg skjønte at han var samboer med barn. De var jo begge to høyst ordinære mennesker da han ble med på Idol, og plutselig ble han en "superstjerne" over natten. Det virker som han tok litt av også, gitt. Trist, synes jeg, når den type oppmerksomhet skal rokke ved familierelasjoner og gamle bånd. 0 Siter
flisa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Å hvordan har denne finurlige idèen om å skaffe seg et rikt mannfolk dukket opp i utgangspunktet. Hmmm, bare lurer. Fordi de ikke gidder å jobbe - de sier sånn hver gang jeg spør om hjelp i huset! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 mamma og pappa ble sammen da de var 12 - og de har 3 barn Sammen fra de var 12.... Vil jo håpe at de venta noen år før barna kom da... 0 Siter
Ade|ina Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Fordi de ikke gidder å jobbe - de sier sånn hver gang jeg spør om hjelp i huset! Hehe, jaja, så de vil ha en rik mann, slik at de kan få hushjelp :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.