Gå til innhold

Hvor er den norske kongefamilien?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Næh!! et helt fotografi? Dæven nå trår dama virkelig til altså!

Jeg mistenker at "republikaner" egentlig er erke monarki-tilhenger :) Glimrende anti-reklame i hvert fall.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

10

• cecily

6

• Goliath

4

• Champagne

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvilken bungalow er det du rører om?

Bungalowen i krabi.

Krompen og røya hadde jo vært der for en måned siden, og det var jo verdt førstesideplass.

Tenk om det hadde vært under selve katastrofen de var der. Å hjælp så mye verre du, for dem enn for de andre rammede.

Æsj!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Bungalowen i krabi.

Krompen og røya hadde jo vært der for en måned siden, og det var jo verdt førstesideplass.

Tenk om det hadde vært under selve katastrofen de var der. Å hjælp så mye verre du, for dem enn for de andre rammede.

Æsj!

Dette fikk jeg visst ikke med meg, gitt.

Skrevet

"Madde" hadde venner blant de omkomne, så det var vel naturlig at hun gråt?

Jeg synes ikke det er så mye kongefamilien kan gjøre fra eller til her bortsett fra å uttrykke sin medfølelse og sympati.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Bungalowen i krabi.

Æsj!

Det var bare en bungalow de leide! Akkurat som hvilken som helst annen nordmann som leier seg inn der nede for et par-tre uker.

Skrevet

Det var bare en bungalow de leide! Akkurat som hvilken som helst annen nordmann som leier seg inn der nede for et par-tre uker.

Den er omtalt som deres, men det er mulig det vil si det samme som fast leie.

Uansett er nok ikke dette en bungalow som de fleste av oss hadde hatt råd til.

Hovedpoenget mitt, var derimot at det hadde ikke vært noe verre om DE hadde vært der da. Kontra at andre folk i fleng har gått føyka.

delphina1365380402
Skrevet

Det er kanskje like greit at de har mer enn nok med seg selv om sine; en får jo mer enn nok av dem likevel........ "åretsfar" (puh), ja det er kanskje ikke så vanskelig å være årets far når du har en diger tjenerstab og millioner på bok og ikke fast jobb!

Skrevet

Enig, de er bare til pynt - vel det var vel en sterk overdrivelse å si de er til pynt. Noe mer guffent skal man lete lenge etter.

Røya til tøffeltotten var vel mer opptatt av at bungalowen deres raste sammen, enn å tenke på andre.

Hennes, milde himmel - hennes, hva er det jeg skriver. Ingenting er vel igrunn hennes.

Jeg skal ikke sette på trykk hva jeg egentlig hadde ønsket her, det er upassende.

En ting er hvordan kongefamilien opptrer offentlig og de taktiske valgene de tar i forhold til slike ting - der er det åpenbart mye som skorter, og de har mye å hente på rådgivningen.

Men vi vet da vitterlig absolutt ingenting om hva de tenker og hvorvidt de er personlig (be)rørt av denne katastrofen.

Det er lov å skille snørr og bart.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Den er omtalt som deres, men det er mulig det vil si det samme som fast leie.

Uansett er nok ikke dette en bungalow som de fleste av oss hadde hatt råd til.

Hovedpoenget mitt, var derimot at det hadde ikke vært noe verre om DE hadde vært der da. Kontra at andre folk i fleng har gått føyka.

Du skriver:

"Hovedpoenget mitt, var derimot at det hadde ikke vært noe verre om DE hadde vært der da. Kontra at andre folk i fleng har gått føyka."

Er det noen som har påstått at det hadde vært verre?

Skrevet

Du skriver:

"Hovedpoenget mitt, var derimot at det hadde ikke vært noe verre om DE hadde vært der da. Kontra at andre folk i fleng har gått føyka."

Er det noen som har påstått at det hadde vært verre?

Når det blir slått opp på forsiden av blader og aviser at tenk om - så ja.

Selv du, vet vel at en liten familie i asia ikke ville fått noe som helst mediadekning.

Sleng hele monarkiet til helvete, og la folket selv velge hvem de vil ha.

Kongehuset vårt er en stor skam. Greit nok at han valgte denne røya, men da burde han ha trukket seg som fremtidig konge.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Når det blir slått opp på forsiden av blader og aviser at tenk om - så ja.

Selv du, vet vel at en liten familie i asia ikke ville fått noe som helst mediadekning.

Sleng hele monarkiet til helvete, og la folket selv velge hvem de vil ha.

Kongehuset vårt er en stor skam. Greit nok at han valgte denne røya, men da burde han ha trukket seg som fremtidig konge.

At kronprinsparet får mer oppmerksomhet i media enn deg og meg er ikke noe rart i det hele tatt.

Skrevet

At kronprinsparet får mer oppmerksomhet i media enn deg og meg er ikke noe rart i det hele tatt.

Rart eller ikke rart, like sjukt er det uansett.

Alle mennesker er vel like mye verdt eller?

Å ikke kom drassende med at mette maritrøya også da burde høre inn under "like mye verdt". Hun har fått en posisjon hun ikke er verdig, og som folk flest ikke ønsker å se HENNE i.

Jeg har snakket med ei som har jobbet sammen med dette lugubre avskyelige kvinnemenneske, og det du har lest i media, er bare en brøkdel av hva som har/burde ha kommet frem.

Skrevet

Å ikke kom drassende med at mette maritrøya også da burde høre inn under "like mye verdt". Hun har fått en posisjon hun ikke er verdig, og som folk flest ikke ønsker å se HENNE i.

Jeg har snakket med ei som har jobbet sammen med dette lugubre avskyelige kvinnemenneske, og det du har lest i media, er bare en brøkdel av hva som har/burde ha kommet frem.

Av ren nysgjerrighet: Hva er det som skal til for at noen er verdig å bli kongelig, synes du?

Mht fortid, egenskaper etc?

Det virker som om du har ganske presise spesifikasjoner, så det ville være interessant å få høre dem.

Skrevet

Misunnelig på Mette Marit du eller?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ja, alle mennesker er like mye verdt, men det betyr ikke at alle er like kjente eller at alle er like interessante for pressen.

Du sier at flertallet av befolkningen IKKE ønsker MM i den rollen hun har. Kan du dokumentere dette?

Skrevet

Jeg tror faktisk "folk flest" har akseptert og blitt glad i Mette Marit. Hun har jo kommet seg betraktelig de årene hun har vært i rampelyset, og fremstår som blid og hyggelig og veldig sympatisk.

Skrevet

Du motsier deg selv ganske åpent når du i det ene hevder at alle er like mye verdt - og i neste setning snakker grovt og stygt om en navngitt person.

Hvorfor snakker du grovt og stygt om dette mennesket?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe... Alle mennesker er like mye verdt, bortsett fra Mette-Marit? Hoho!

Gjest LucySky
Skrevet

Hehe... Alle mennesker er like mye verdt, bortsett fra Mette-Marit? Hoho!

Nå begynner jeg å skjønne hvorfor Adelina skiftet nick.

Skrevet

Enig, de er bare til pynt - vel det var vel en sterk overdrivelse å si de er til pynt. Noe mer guffent skal man lete lenge etter.

Røya til tøffeltotten var vel mer opptatt av at bungalowen deres raste sammen, enn å tenke på andre.

Hennes, milde himmel - hennes, hva er det jeg skriver. Ingenting er vel igrunn hennes.

Jeg skal ikke sette på trykk hva jeg egentlig hadde ønsket her, det er upassende.

Så vidunderlig med en som mener akkurat som meg i denne saken!

Jeg avskyr MM noe helt intenst, det er nesten så jeg kjenner det fysisk.

Jeg synes de har vært så heldige i Danmark, Mary skulle vært vår kronprinsesse istedetfor det ekle neket av ei sklie vi har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...