Gå til innhold

Hvor er den norske kongefamilien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misunnelig på Mette Marit du eller?

Eh.. man kan faktisk mislike noen uten å være misunnelige på dem.

Og omvendt, kan man like noen og også være misunnelig på dem.

Så like\mislike har ikke så mye med misunnelse å gjøre.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

10

• cecily

6

• Goliath

4

• Champagne

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eh.. man kan faktisk mislike noen uten å være misunnelige på dem.

Og omvendt, kan man like noen og også være misunnelig på dem.

Så like\mislike har ikke så mye med misunnelse å gjøre.

Vet da det da.

Skrevet

Så vidunderlig med en som mener akkurat som meg i denne saken!

Jeg avskyr MM noe helt intenst, det er nesten så jeg kjenner det fysisk.

Jeg synes de har vært så heldige i Danmark, Mary skulle vært vår kronprinsesse istedetfor det ekle neket av ei sklie vi har.

Dersom krompinnen avler så intens misnøye, så regner jeg med at du har innsidekunnskap om den det gjelder og ikke kun baserer deg på sladderpressens oppslag.

Skrevet

Dersom krompinnen avler så intens misnøye, så regner jeg med at du har innsidekunnskap om den det gjelder og ikke kun baserer deg på sladderpressens oppslag.

Alt er basert på hennes oppførsel og væremåte, akkurat på samme måte jeg jeg bedømmer andre.

Sånne utsagn er så tåpelige, betyr det at man ikke kan ha noen sympatier\antipatier mot mennesker man aldri har møtt i RL?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Alt er basert på hennes oppførsel og væremåte, akkurat på samme måte jeg jeg bedømmer andre.

Sånne utsagn er så tåpelige, betyr det at man ikke kan ha noen sympatier\antipatier mot mennesker man aldri har møtt i RL?

Jeg har aldri omtalt noen som et ekkelt nek av ei sklie, uansett om jeg kjenner vedkommende eller ikke.

Det har rett og slett med respekt og folkeskikk å gjøre.

Skrevet

Det er kanskje ikke nok til å gjøre seg opp en så sterk mening når det blir basert på hva pressen formidler og hvordan de legger frem sin vinkling og tolkning av saken.

Men det er nå meg. Du får heller bare kalle meg tåpelig, det skal jeg kunne leve med.

Skrevet

Så vidunderlig med en som mener akkurat som meg i denne saken!

Jeg avskyr MM noe helt intenst, det er nesten så jeg kjenner det fysisk.

Jeg synes de har vært så heldige i Danmark, Mary skulle vært vår kronprinsesse istedetfor det ekle neket av ei sklie vi har.

"Jeg synes de har vært så heldige i Danmark, Mary skulle vært vår kronprinsesse istedetfor det ekle neket av ei sklie vi har."

:-)

Enig - Mary er flott!

Skrevet

Jada, det har jeg da også skrevet her. Jeg har snakket med ei som har jobbet sammen med henne før i tiden.

Fikk hakeslepp av det jeg hørte. Mer kan jeg ikke skrive om den saken, da dette ville bli å utlevere andres ord.

Skrevet

Hehe... Alle mennesker er like mye verdt, bortsett fra Mette-Marit? Hoho!

Hun er vel like mye verdt som menneske, MEN hun er ikke verdig den posisjonen hun har fått.

Det er en skam - verken mer eller mindre.

Jeg har til dags dato ikke truffet på noen som liker henne.

OG når det sies her at folk flest har godtatt henne nå, så er det vel igrunn fordi ingen har noe valg, eller noe de skulle ha sagt.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hun er vel like mye verdt som menneske, MEN hun er ikke verdig den posisjonen hun har fått.

Det er en skam - verken mer eller mindre.

Jeg har til dags dato ikke truffet på noen som liker henne.

OG når det sies her at folk flest har godtatt henne nå, så er det vel igrunn fordi ingen har noe valg, eller noe de skulle ha sagt.

Jeg liker henne.

Skrevet

Amen betyr ikke annet enn "la det skje", så ikke noe hellig over det egentlig.

Takk - godt å vite, for da kan jeg jo bruke det ofter, og med god "samvittighet" :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Det må du få lov til.

Tror ikke det er sant at du ikke har møtt noen som liker henne. Tror du bare velger å ikke huske de menneskene :)

Jaja, selvbedrag lenge leve. Du burde være kjempeglad for at Mette-Marit ble kronprinsesse. Hun får tydeligvis deg til å føle deg bedre ;)

Skrevet

Rart eller ikke rart, like sjukt er det uansett.

Alle mennesker er vel like mye verdt eller?

Å ikke kom drassende med at mette maritrøya også da burde høre inn under "like mye verdt". Hun har fått en posisjon hun ikke er verdig, og som folk flest ikke ønsker å se HENNE i.

Jeg har snakket med ei som har jobbet sammen med dette lugubre avskyelige kvinnemenneske, og det du har lest i media, er bare en brøkdel av hva som har/burde ha kommet frem.

Ikke mye vanskelig å skjønne hva ditt alter ego er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...