Gå til innhold

Ny mnd, nye muligheter :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Start 5-6 dager før og ha sex annenhver dag til han reiser, gjerne også på morgenkvisten reisedagen. Svømmerne kan overleve opptil 4-5 dager. Annenhver dag anbefales for å få produsert nok dyktige svømmere til neste utløsning.

Lykke til og avgi rapport når det er testetid.

c",)

Start 5-6 dager før og ha sex annenhver dag til han reiser, gjerne også på morgenkvisten reisedagen. Svømmerne kan overleve opptil 4-5 dager. Annenhver dag anbefales for å få produsert nok dyktige svømmere til neste utløsning.

c",)

Annenhver dag??? Gjør dette bare feil vi tror jeg... Har reist hjem i lunchen, bynt seinere på jobb, sovnet seint... Har holdt på store deler av måneden og så viser det seg at det ikke er rett heller! ??? Nå ler jeg nesten,men bare nesten =}

Jeg har gått til storinnkjøp av Evitaminhostegrapefruktsaftjuiceforte, så nå skal jeg ikke krysse bena i vertfall!

Fant opp ett nytt ord i farta også... hysterisk festlig på lørdagskvelden her i gården.. =D

Annenhver dag??? Gjør dette bare feil vi tror jeg... Har reist hjem i lunchen, bynt seinere på jobb, sovnet seint... Har holdt på store deler av måneden og så viser det seg at det ikke er rett heller! ??? Nå ler jeg nesten,men bare nesten =}

Jeg har gått til storinnkjøp av Evitaminhostegrapefruktsaftjuiceforte, så nå skal jeg ikke krysse bena i vertfall!

Fant opp ett nytt ord i farta også... hysterisk festlig på lørdagskvelden her i gården.. =D

Er ikke det sånt man bare ser på film ?? Hjem i lunsjen, tuller du ??

c",)

Det er et gammelt og utgått råd at man bør "lade opp" før neste gang. Man produserer like fine svømmere om man har sex med 2 timers mellomrom.

Annonse

Det er også fagpersoner som sier dette, f.eks på Gullsmokken, men ikke vet jeg.

Jeg mente ikke å være så bastant i det jeg sa, for jeg er ingen ekspert på akkurat det, men på snartmamma.com er det iallefall stor enighet om akkurat det.

Men om man har nedsatt kvalitet på den ene eller den andre måten kan det være lurt å vente og lade opp. Dessuten er det jo ikke noe "poeng" i å ha sex oftere enn annenhver dag, da de overlever så lenge når kvaliteten er normal, sånn at det hele tida er raketter der inne som står klar til å ta imot det hellige egget. (Bortsett fra nytelsen da...)

Jeg mente ikke å være så bastant i det jeg sa, for jeg er ingen ekspert på akkurat det, men på snartmamma.com er det iallefall stor enighet om akkurat det.

Men om man har nedsatt kvalitet på den ene eller den andre måten kan det være lurt å vente og lade opp. Dessuten er det jo ikke noe "poeng" i å ha sex oftere enn annenhver dag, da de overlever så lenge når kvaliteten er normal, sånn at det hele tida er raketter der inne som står klar til å ta imot det hellige egget. (Bortsett fra nytelsen da...)

Jeg vet ikke hva som er best, det sies jo så mye forskjellig uansett. Men som du sier, så er det jo ikke noe poeng i å hoppe i halmen mer enn annenhver dag. Vet ikke, jeg.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...