Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

I Norge settes i praksis aldri oldinger som snart skal dø allikevel i fengsler, og i alle fall ikke for forbrytelser som skjedde for en mannsalder siden.

I og med at jeg er norsk, og tilhenger av norsk rettspraksis bygd på noenlunde humanistiske tradisjoner er svaret et klinkende klart NEI.

Til samtlige av de som har svart under: Hvorfor ikke organsisere dere? Gå i demontrasjonstog og fremme forslag for stortinget om en primitivisering av lovverket i det landet dere bor?

Hadde det vært opp til deg hadde vel ikke slike drap vært forbudt heller.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• Mistera

5

• Jeg er en annen

4

• Mr Kahn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde det vært opp til deg hadde vel ikke slike drap vært forbudt heller.

Nei, men hadde det vært opp til meg skulle det vært straffefritt å gi slike feige sleivkjeftede lus som deg et skikkelig spark bak!

Skrevet

Til din opplysning er foreldelsestiden for drap i Norge 25 år.

"Flott" å se at USA-hater Sør er helt på linje med deres kriminalpolitikk, og tilsvarende (som vanlig) i utakt med norsk.

Siden når ble jeg en "USA-hater"?

Jeg er en annen
Skrevet

Nei, men hadde det vært opp til meg skulle det vært straffefritt å gi slike feige sleivkjeftede lus som deg et skikkelig spark bak!

Det overrasker meg ikke -- din opptatthet av menns bakender er påfallende.

Skrevet

Det overrasker meg ikke -- din opptatthet av menns bakender er påfallende.

Menns bakender? Menn tør bruke det vanlige nicket sitt.

Må ikke forveksles med deg.

Skrevet

Menns bakender? Menn tør bruke det vanlige nicket sitt.

Må ikke forveksles med deg.

"Jeg er en annen" er et fast nick her inne.

Skrevet

"Jeg er en annen" er et fast nick her inne.

Jeg er klar over at han\hun har reservert det...når vedkommende ikke tør bruke det vanlige.

Skrevet

Siden når ble jeg en "USA-hater"?

Siden når har du blitt tilhenger av amerikansk (i følge deg selv) barbarisk og umenneskelig strafferettspraksis? Hvor blandt annet fensling av barn og oldinger, samt henrettelse av mindreårige og psykisk utviklingshemmede inngår.

Skrevet

Til din opplysning er foreldelsestiden for drap i Norge 25 år.

"Flott" å se at USA-hater Sør er helt på linje med deres kriminalpolitikk, og tilsvarende (som vanlig) i utakt med norsk.

Så da er det greit da, siden det er over 25 år siden liksom, da har han fått sin straff? er det det du mener?

Makan til sprøyt det var på deg idag da, Morsk!!!

Du sier også at i norge sette ikke oldinger i praksis i fengsel, hva med alle de pedofile bestefedrene, onklene osv osv osv som stadig gjør overgrep i en alder 70-80? hva med dem? er det liksom greit det og da? siden du fremstiller det på den måten?

Skrevet

Så da er det greit da, siden det er over 25 år siden liksom, da har han fått sin straff? er det det du mener?

Du sier også at i norge sette ikke oldinger i praksis i fengsel, hva med alle de pedofile bestefedrene, onklene osv osv osv som stadig gjør overgrep i en alder 70-80? hva med dem? er det liksom greit det og da? siden du fremstiller det på den måten?

Er du spik sprøte gal?? Trøbbel med å lese? eller hva er det med deg?

Selvsagt er enhver forbrytelse like MORALSK forkastelig uansett når det har skjedd. Et barn kan også opptre fullstendig umoralsk uten å ble fengslet av den grunn. Jeg prøver (tydligvis forgjeves) å fortelle deg hva som er norsk lov og rettspraksis og også litt om hvorfor den er slik.

Hvis du vil ha den forandret så bli politiker og henvend deg til Stortinget. Jeg kan ikke gjøre noe fra eller til.

Skrevet

Siden når har du blitt tilhenger av amerikansk (i følge deg selv) barbarisk og umenneskelig strafferettspraksis? Hvor blandt annet fensling av barn og oldinger, samt henrettelse av mindreårige og psykisk utviklingshemmede inngår.

Hvor har jeg uttrykt meg mot fengsling av eldre?

Fordi jeg ikke støtter dødsstraff?

Svært så vanskelig det er for deg å forholde deg til virkeligheten.

Skrevet

...at du i et innlegg lenger ned også går inn for å sette barn i fengsel.

Det forklarer vel litt om hvorfor du kaller det jeg skrev for sprøyt, og jeg regner med at folk med ihverfall noe vett i behold tar sterk avstand fra folk med slike holdninger.

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg er klar over at han\hun har reservert det...når vedkommende ikke tør bruke det vanlige.

Dette er mitt vanlige nick og jeg bruker det konsistent. Hvis du med dine stadige hentydninger om "anonymitet" henviser til at jeg har brukt et annet nick for over et halvt år siden, er det irrelevant i sammenhengen -- det er flere her som har skiftet nick av ulike grunner. Snarere er det vel slik at du kommer trekkende med dette når du ikke har noe annet å komme med, en situasjon som inntreffer med oppsiktsvekkende hyppighet. For øvirg er alle her anonyme, med mindre det står Morsk i passet ditt, noe som ved nærmere ettertanke ikke ville forundre meg.

Skrevet

Hvor har jeg uttrykt meg mot fengsling av eldre?

Fordi jeg ikke støtter dødsstraff?

Svært så vanskelig det er for deg å forholde deg til virkeligheten.

Greit å få pånytt bekreftet at du tar avstand fra norsk lov om forleldelse, og rettspraksisen med humanistisk atferd mot eldre.

Flere ting du ønsker adoptere fra USA?

Skrevet

Dette er mitt vanlige nick og jeg bruker det konsistent. Hvis du med dine stadige hentydninger om "anonymitet" henviser til at jeg har brukt et annet nick for over et halvt år siden, er det irrelevant i sammenhengen -- det er flere her som har skiftet nick av ulike grunner. Snarere er det vel slik at du kommer trekkende med dette når du ikke har noe annet å komme med, en situasjon som inntreffer med oppsiktsvekkende hyppighet. For øvirg er alle her anonyme, med mindre det står Morsk i passet ditt, noe som ved nærmere ettertanke ikke ville forundre meg.

Jeg skiter i hvem du er, har vært, eller kommer til å bli.

Du skiver utelukkende uinterresante, intetsigende fjasinnlegg a'la det i denne tråden hver gang signaturen din dukker opp.

Skrevet

Du skiver utelukkende uinterresante, intetsigende fjasinnlegg a'la det i denne tråden hver gang signaturen din dukker opp.

*ler*

Likevel klarer "Jeg er en annen" å plukke den i biter. Ikke rart du går til personangrep på vedkommende.

Skrevet

*ler*

Likevel klarer "Jeg er en annen" å plukke den i biter. Ikke rart du går til personangrep på vedkommende.

Plukke i biter havfor'no?

I denne tråden er det enste som er plukket til fragmenter dine tidligere angrep på amerikansk rettsvesen, og hyllesten av den norske.

Plukket i fillebiter av deg selv.

Jeg er en annen
Skrevet

Vel, jeg forsøker å tilpasse saklighetsnivået til de innleggene jeg kommenterer.

Skrevet

...at du i et innlegg lenger ned også går inn for å sette barn i fengsel.

Det forklarer vel litt om hvorfor du kaller det jeg skrev for sprøyt, og jeg regner med at folk med ihverfall noe vett i behold tar sterk avstand fra folk med slike holdninger.

Altså! Du aner ikke hva det snakk om tydelig vis!

Det er mange barn som begår lovbrudd som er FULLESTENDIG klar over hva de har gjort, og børr straffes der etter på ungdomsanstalter det mener jeg, når barn går rundt og voldtar, dreper og mishandler så skal det liksom være greit er din mening ikke sant? (jeg kan anta når du kan)

Sammtidig som jeg mener at gamle pervoer børr settes i fengsel sånn som jeg ser det! Killen er ikke et unntak, men siden du støtter ham så er det vel greit ikke sant?

Skrevet

Plukke i biter havfor'no?

I denne tråden er det enste som er plukket til fragmenter dine tidligere angrep på amerikansk rettsvesen, og hyllesten av den norske.

Plukket i fillebiter av deg selv.

Nåja - mulig du har gjort det mellom ørene dine, Morsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...