Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg forsøker å tilpasse saklighetsnivået til de innleggene jeg kommenterer.

Du greier neppe å være saklig før du slutter å røyke sokka dine.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• Mistera

5

• Jeg er en annen

4

• Mr Kahn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altså! Du aner ikke hva det snakk om tydelig vis!

Det er mange barn som begår lovbrudd som er FULLESTENDIG klar over hva de har gjort, og børr straffes der etter på ungdomsanstalter det mener jeg, når barn går rundt og voldtar, dreper og mishandler så skal det liksom være greit er din mening ikke sant? (jeg kan anta når du kan)

Sammtidig som jeg mener at gamle pervoer børr settes i fengsel sånn som jeg ser det! Killen er ikke et unntak, men siden du støtter ham så er det vel greit ikke sant?

Killen er et svin på lik linje med alle andre som begår sterkt umoralske handlinger herunder også endel barn.

Du har tydligvis uoverkommelige og enorme problemer med å skille mellom hvilke straffereaksjoner samfunnet velger å bruke mot personer av ulik alder, kontra handlingens moralske forkastelighet.

Jeg gjentar: Det står deg fritt å fremme forslag om endring av norsk kriminalpolitikk til de rette myndigheter. Det vil ihvertfall ikke være noe mindre fruktbart enn å sitte her å sutre til meg, som ikke gjør annet enn å gjengi hvordan den er for deg.

Skrevet

Nåja - mulig du har gjort det mellom ørene dine, Morsk.

*LOL* For den som kan lese står det først og fremst mellom øynene.

Skrevet

*LOL* For den som kan lese står det først og fremst mellom øynene.

Du skriver: "For den som kan lese står det først og fremst mellom øynene."

Men det gjelder som kjent ikke deg.

Skrevet

Du skriver: "For den som kan lese står det først og fremst mellom øynene."

Men det gjelder som kjent ikke deg.

Tydelig at det har sklidd ut for deg i det siste.

Når kan man forvente å finne deg blandt dødsstrafftilhengerne her?

Skrevet

Tydelig at det har sklidd ut for deg i det siste.

Når kan man forvente å finne deg blandt dødsstrafftilhengerne her?

"sklidd ut"?

At du ikke kan lese er da ditt problem.

Skrevet

Det er klart mannen skal i fengsel om det bevises at det han som har gjort det! You do the crime, you do the time!

Man blir ikke harmløs og snill selvom man blir gammel, skinnet bedrar...

Skrevet

Killen er et svin på lik linje med alle andre som begår sterkt umoralske handlinger herunder også endel barn.

Du har tydligvis uoverkommelige og enorme problemer med å skille mellom hvilke straffereaksjoner samfunnet velger å bruke mot personer av ulik alder, kontra handlingens moralske forkastelighet.

Jeg gjentar: Det står deg fritt å fremme forslag om endring av norsk kriminalpolitikk til de rette myndigheter. Det vil ihvertfall ikke være noe mindre fruktbart enn å sitte her å sutre til meg, som ikke gjør annet enn å gjengi hvordan den er for deg.

Hvorfor gjør du det selv da, gang på gang på gang? Skal man ikke kunne diskutere? bare du liksom, vel egoistisk spørr du meg!

Straff burde være likt for alle, uansett alder! Er det virkelig så utrolig vanskelig for deg å skjønne at jeg mener det? Og dessuten hva vet du om jeg allerede har demostrert mot dette? Ingenting, morsk ingenting!

Skrevet

Hvorfor gjør du det selv da, gang på gang på gang? Skal man ikke kunne diskutere? bare du liksom, vel egoistisk spørr du meg!

Straff burde være likt for alle, uansett alder! Er det virkelig så utrolig vanskelig for deg å skjønne at jeg mener det? Og dessuten hva vet du om jeg allerede har demostrert mot dette? Ingenting, morsk ingenting!

Du antyder altså å ha demonstrert for fengsling av barn. Interresant. Når og hvor foregikk denne en-kvinnes-demonstrasjonstoget.

Ble det dekket av pressen?

Skrevet

Du antyder altså å ha demonstrert for fengsling av barn. Interresant. Når og hvor foregikk denne en-kvinnes-demonstrasjonstoget.

Ble det dekket av pressen?

Det har ikke jeg sagt nå får du slutte opp med den svadaen din! Jeg mener *må du ha det inn me teskjee* at barn som begår drap, voldtekter, mishandlinger og andre groteske handlinger børr straffest på lik linje med andre som gjør det samme! Er det så utrolig vanskelig å fatte?

Det du er for er jo helt horribelt! La det bare skure og gå!

har ikke hatt noen en-kvinnes demostrasjon for fengsling av barn som ikke har gjort noe, men ja, jeg har deltatt i demostrajoner ang fengsling av voldtekstsforbrytere en strengere straff! Også da barn som voldtar!

Du er vel blåst ass!

Skrevet

Det har ikke jeg sagt nå får du slutte opp med den svadaen din! Jeg mener *må du ha det inn me teskjee* at barn som begår drap, voldtekter, mishandlinger og andre groteske handlinger børr straffest på lik linje med andre som gjør det samme! Er det så utrolig vanskelig å fatte?

Det du er for er jo helt horribelt! La det bare skure og gå!

har ikke hatt noen en-kvinnes demostrasjon for fengsling av barn som ikke har gjort noe, men ja, jeg har deltatt i demostrajoner ang fengsling av voldtekstsforbrytere en strengere straff! Også da barn som voldtar!

Du er vel blåst ass!

Sitat: Det du er for er jo helt horribelt! La det bare skure og gå!

Jeg overlater opp til andre å vurdere hvem av oss som står for det horrible her. Jeg, eller du som blindt ønsker å sidestille barn med voksne.

Det gjør jeg i trygg forvissning om at slik inhumant tøv som du forfekter skal bli norsk rettspraksis, aldri noensinne kommer til å få flerall blandt nordmenn.

Ihverfall ikke før Sharia blir norsk lov, og akkurat DET kan jo hende en gang i fremtiden. Så du får vente noen (ti)år til.

Skrevet

Det er jo strengt tatt mulig at fyren ikke har så mange tenner igjen?

;-)

Med vennlig hilsen

*fnis*

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hva skal en ellers gjøre? Å straffe drap med nytt drap ser jeg virkelig ikke logikken i.

Jeg er ikke uenig i det du sier, jeg bare påpeker at uansett hvordan denne saken ender, så slipper mannen lett.

Skrevet

Nei - det er ikke synd på sånne - selv om de blir hundgamle!

Skrevet

I Norge settes i praksis aldri oldinger som snart skal dø allikevel i fengsler, og i alle fall ikke for forbrytelser som skjedde for en mannsalder siden.

I og med at jeg er norsk, og tilhenger av norsk rettspraksis bygd på noenlunde humanistiske tradisjoner er svaret et klinkende klart NEI.

Til samtlige av de som har svart under: Hvorfor ikke organsisere dere? Gå i demontrasjonstog og fremme forslag for stortinget om en primitivisering av lovverket i det landet dere bor?

Så det er bare å holde seg sjult lenge nok - til en ser ut som en nisse, så skal man gå fri? PFØY!

Skrevet

Så det er bare å holde seg sjult lenge nok - til en ser ut som en nisse, så skal man gå fri? PFØY!

Flisa vil fengsle julenissen!

Jeg synes ihvertfall han skal få en rettssak først.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det er slik. men jeg tror ikek at vi har 25-årsregelen av hensyn til gjerningsmannen.

Filosofien er at noen med dårlig samvittighet skal kunne inrømme hvis de ikke risiskerer straff, og at det etter så lang tid er bedre at samfunn og etterlatte skal få svar på hva som skjedde, finne lik osv, enn at sakene aldri skal bli oppklart.

Om dette er særlig smart vet jeg ikke, men i noen tilfeller har det funket, f.eks etter det såkalte "taxidrapet" som opprørte Norge i 1972.

Skrevet

Til din opplysning er foreldelsestiden for drap i Norge 25 år.

"Flott" å se at USA-hater Sør er helt på linje med deres kriminalpolitikk, og tilsvarende (som vanlig) i utakt med norsk.

Det morsomme er jo at vi her ser signaturen sør slå seg selv på kjeften så tenna skrangler allerede i overskriften.

Synd at han ikke er like konsekvent når det gjelder disse voldsapene på Guantanamo Bay. Hva er det med disse marxistene, anyway?

Skrevet

Det morsomme er jo at vi her ser signaturen sør slå seg selv på kjeften så tenna skrangler allerede i overskriften.

Synd at han ikke er like konsekvent når det gjelder disse voldsapene på Guantanamo Bay. Hva er det med disse marxistene, anyway?

Han virker noe selektiv i sitt forsvar av rettstaten Norge, og angrep på rettstaten USA ja..

Er det folk han av politiske årsaker hater kan de gjerne holdes i bur til de dauer av elde.

Guantenamo-Talibnene derimot må selvsagt slippes løs hurtigst mulig, slik at de kan få fortsette å "tjene" sitt folk med vilkårlige henrettelser og terror mot kvinner.

En merkelig skrue dette der..

Skrevet

Han virker noe selektiv i sitt forsvar av rettstaten Norge, og angrep på rettstaten USA ja..

Er det folk han av politiske årsaker hater kan de gjerne holdes i bur til de dauer av elde.

Guantenamo-Talibnene derimot må selvsagt slippes løs hurtigst mulig, slik at de kan få fortsette å "tjene" sitt folk med vilkårlige henrettelser og terror mot kvinner.

En merkelig skrue dette der..

...har blitt dullet med i alle år, og aldri blitt stilt til ansvar for sitt politiske horeri. Deres hyllest til disse sosialistiske «frigjøingshærene» og lurking i skyggene her hjemme har ikke bare blitt ufarliggjort av Lund-kommisjonen, de påberoper seg å ha blitt urettferdig behandlet og vil «se mappa si». Kan du tenke deg noe dummere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...