Gjest Dolika Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 deltok en gang på en sms aksjon i regi av amnesty. Nå dukker det opp meldinger til hele døgnets tider om diverse ting. Nå er jeg dritt lei. Er det noen mulighet for å fjerne meg selv fra sms -lista deres? det er ikke mulig å skrive sms tilbake til demb 0 Siter
Mistera Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 hmmm, er selv med på de sms greiene på amnesty... mottar max 5 mnd jeg, og deltar bare på de appellene som jeg vil:) Vet jeg ikke noe om saken så leser jeg litt på nettet til jeg finner noe om den før jeg appellerer! Kansje du skulle svippe innom sidene deres å se om der står noe info om hvordan du kan melde deg av, eller du kan ta en tlf eller skrive mail:) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 ringe dem, kanskje? Burde ikke være noe problem. 0 Siter
TrineE Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Det er bare å sende meldingen : STOPP AMNESTY til 1960 Hilsen 0 Siter
Gjest Dolika Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Det er bare å sende meldingen : STOPP AMNESTY til 1960 Hilsen Tusen takk:) det fungerte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.