Mistera Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Ja, utrolig dumt å si slik. Mange har jo virkelig store problemer med pms. Så de kan jo ikke utale seg på vegne av alle kvinner..! Jeg leste også det i Det Nye! Tenker også ofte på det:)) Vennlig hilsen, sjoko er digg:) hehe... funker til det meste! Jeg har alvorlige PMS plager, jeg blir rett og slett på randen, putter i meg så og si hva som helst uten å kunne kontrollere det, og blir til et lite psyko troll i den perioden... Man kødder ikke med ei som har PMS ass;) hehe! 0 Siter
cecily Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Som om det føles anerledes å ha fysisk lyst på sjokoladen i motsetning til psykisk lyst på sjokolade. Det er klart jeg har lyst på sjokolade ved pms, is, brus, chips og sjokolade hører for øvrig tett sammen. Så når jeg har PMS så har jeg lyst på alt dette og føler at jeg rett og slett er i min fulle rett til slike lyster. c",) 0 Siter
Dory Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Som om det føles anerledes å ha fysisk lyst på sjokoladen i motsetning til psykisk lyst på sjokolade. Det er klart jeg har lyst på sjokolade ved pms, is, brus, chips og sjokolade hører for øvrig tett sammen. Så når jeg har PMS så har jeg lyst på alt dette og føler at jeg rett og slett er i min fulle rett til slike lyster. c",) Enig! Det er helt klart vår rett:) PMS hadde ikke vært det samme uten sjokolade, chips osv:)) Vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har aldri fått lyst på noe sånt. Men kanskje jeg skulle prøve ) 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Dumme damen! Jeg har forsøkt både krom og magnesium og det hadde ingen effekt i det hele tatt på med. Men det betyr ikke at det ikke virker på andre. Det eneste som virker er sjokolade, massevis med sjokolade. Den mørke virker best for den behøver jeg ikke så mye av. Men andre og lyse sorter er mye bedre så jeg kjøper helst det. ) 0 Siter
Dory Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Jeg har aldri fått lyst på noe sånt. Men kanskje jeg skulle prøve ) Jepp, vært å prøve:)) 0 Siter
Dory Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Dumme damen! Jeg har forsøkt både krom og magnesium og det hadde ingen effekt i det hele tatt på med. Men det betyr ikke at det ikke virker på andre. Det eneste som virker er sjokolade, massevis med sjokolade. Den mørke virker best for den behøver jeg ikke så mye av. Men andre og lyse sorter er mye bedre så jeg kjøper helst det. ) Enig, den lyse er best. Mørk kokesjokolade er også digg, men lys sjokko er best ja:) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jepp, vært å prøve:)) Jeg har prøvd i kveld. Vet ikke helt ennå....synes jeg tenker og gjør alt raskere. Får prøve neste mnd også. Er ikke så overbegeistret over sjokolade, men det kan jo være verdt et forsøk .-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Fullstendig enig med deg!! PS: Jeg lurer forøvrig på om jeg har PMS konstant... :-/ 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg får også et vannvittig behov for sjokolade når jeg har PMS. Etter at jeg begynte med nattlysolje,sink,b-vitaminer og multivitaminer tabletter så har jeg ikke de humørsvingningene under PMS lengere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.