Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, utrolig dumt å si slik. Mange har jo virkelig store problemer med pms. Så de kan jo ikke utale seg på vegne av alle kvinner..!

Jeg leste også det i Det Nye! Tenker også ofte på det:))

Vennlig hilsen,

;) sjoko er digg:) hehe... funker til det meste!

Jeg har alvorlige PMS plager, jeg blir rett og slett på randen, putter i meg så og si hva som helst uten å kunne kontrollere det, og blir til et lite psyko troll i den perioden...

Man kødder ikke med ei som har PMS ass;) hehe!

Skrevet

Som om det føles anerledes å ha fysisk lyst på sjokoladen i motsetning til psykisk lyst på sjokolade.

Det er klart jeg har lyst på sjokolade ved pms, is, brus, chips og sjokolade hører for øvrig tett sammen. Så når jeg har PMS så har jeg lyst på alt dette og føler at jeg rett og slett er i min fulle rett til slike lyster.

c",)

Skrevet

Som om det føles anerledes å ha fysisk lyst på sjokoladen i motsetning til psykisk lyst på sjokolade.

Det er klart jeg har lyst på sjokolade ved pms, is, brus, chips og sjokolade hører for øvrig tett sammen. Så når jeg har PMS så har jeg lyst på alt dette og føler at jeg rett og slett er i min fulle rett til slike lyster.

c",)

Enig! Det er helt klart vår rett:)

PMS hadde ikke vært det samme uten sjokolade, chips osv:))

Vennlig hilsen,

Skrevet

Jeg har aldri fått lyst på noe sånt. Men kanskje jeg skulle prøve :o)

Gjest osiris
Skrevet

Dumme damen! Jeg har forsøkt både krom og magnesium og det hadde ingen effekt i det hele tatt på med. Men det betyr ikke at det ikke virker på andre.

Det eneste som virker er sjokolade, massevis med sjokolade. Den mørke virker best for den behøver jeg ikke så mye av. Men andre og lyse sorter er mye bedre så jeg kjøper helst det. :o)

Skrevet

Jeg har aldri fått lyst på noe sånt. Men kanskje jeg skulle prøve :o)

Jepp, vært å prøve:))

Skrevet

Dumme damen! Jeg har forsøkt både krom og magnesium og det hadde ingen effekt i det hele tatt på med. Men det betyr ikke at det ikke virker på andre.

Det eneste som virker er sjokolade, massevis med sjokolade. Den mørke virker best for den behøver jeg ikke så mye av. Men andre og lyse sorter er mye bedre så jeg kjøper helst det. :o)

Enig, den lyse er best. Mørk kokesjokolade er også digg, men lys sjokko er best ja:)

Skrevet

Jepp, vært å prøve:))

Jeg har prøvd i kveld. Vet ikke helt ennå....synes jeg tenker og gjør alt raskere. Får prøve neste mnd også. Er ikke så overbegeistret over sjokolade, men det kan jo være verdt et forsøk .-)

Skrevet

Fullstendig enig med deg!!

PS: Jeg lurer forøvrig på om jeg har PMS konstant... :-/

Gjest Saigon
Skrevet

Jeg får også et vannvittig behov for sjokolade når jeg har PMS. Etter at jeg begynte med nattlysolje,sink,b-vitaminer og multivitaminer tabletter så har jeg ikke de humørsvingningene under PMS lengere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...