Gjest det var kanskje ikke så lurt gjort da!? Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg var "uheldig" og trykker på oppdatering av digitale bildene, og nå er der mange bilder som er borte. Er de da blitt sletta for godt, eller er de blitt flytta til en annen plass? Noen som kan være så snill og svare meg på hva som er skjedd?? 0 Siter
Gjest det var kanskje ikke så lurt gjort da!? Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Oppdatering hvor? Hvilket program? Program ja!? Jeg lagrer bildene i "mine bilder", og den "mappen" fulgte med maskinen.. Bruker xp. Om dette sier deg noe! 0 Siter
citoyen Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Program ja!? Jeg lagrer bildene i "mine bilder", og den "mappen" fulgte med maskinen.. Bruker xp. Om dette sier deg noe! Og hvor trykket du oppdatering? 0 Siter
Gjest det var kanskje ikke så lurt gjort da!? Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Og hvor trykket du oppdatering? Jeg har lagret bilder fra i fjor i "koffert", og øverst på vertøylinja, blandt mye annet, er der to knapper jeg kan velge mellom å oppdatere alle eller oppdater merkede elementer. Og jeg kom selvfølgelig i oppdater alle. Og nå er mange bilder borte 0 Siter
citoyen Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har lagret bilder fra i fjor i "koffert", og øverst på vertøylinja, blandt mye annet, er der to knapper jeg kan velge mellom å oppdatere alle eller oppdater merkede elementer. Og jeg kom selvfølgelig i oppdater alle. Og nå er mange bilder borte Kofferten er beregnet for å synkronisere filer mellom to forskjellige datamaskiner. Når du oppdaterer, og filene ikke finnes på originalstedet lenger, så vil de antakelig slettes. Har du sett etter i papirkurven i Windows? 0 Siter
Gjest det var kanskje ikke så lurt gjort da!? Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Kofferten er beregnet for å synkronisere filer mellom to forskjellige datamaskiner. Når du oppdaterer, og filene ikke finnes på originalstedet lenger, så vil de antakelig slettes. Har du sett etter i papirkurven i Windows? Å ja.. De er der.. Men, for å få dem tilbake igjen, er det bare å trykke på Recover? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Å ja.. De er der.. Men, for å få dem tilbake igjen, er det bare å trykke på Recover? Antakelig. Prøv! Og i fremtiden: Opprett heller egne mapper til gamle bilder, enn å lagre dem i "Koffert" 0 Siter
Gjest det var kanskje ikke så lurt gjort da!? Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Antakelig. Prøv! Og i fremtiden: Opprett heller egne mapper til gamle bilder, enn å lagre dem i "Koffert" Jeg skal huske på det. Takker for hjelpen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.