Gå til innhold

Oppdatering av bilder

Gjest det var kanskje ikke så lurt gjort da!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var "uheldig" og trykker på oppdatering av digitale bildene, og nå er der mange bilder som er borte.

Er de da blitt sletta for godt, eller er de blitt flytta til en annen plass?

Noen som kan være så snill og svare meg på hva som er skjedd??

Skrevet

Oppdatering hvor? Hvilket program?

Program ja!?

Jeg lagrer bildene i "mine bilder", og den "mappen" fulgte med maskinen..

Bruker xp.

Om dette sier deg noe!

Skrevet

Program ja!?

Jeg lagrer bildene i "mine bilder", og den "mappen" fulgte med maskinen..

Bruker xp.

Om dette sier deg noe!

Og hvor trykket du oppdatering?

Skrevet

Og hvor trykket du oppdatering?

Jeg har lagret bilder fra i fjor i "koffert", og øverst på vertøylinja, blandt mye annet, er der to knapper jeg kan velge mellom å oppdatere alle eller oppdater merkede elementer. Og jeg kom selvfølgelig i oppdater alle. Og nå er mange bilder borte :(

Skrevet

Jeg har lagret bilder fra i fjor i "koffert", og øverst på vertøylinja, blandt mye annet, er der to knapper jeg kan velge mellom å oppdatere alle eller oppdater merkede elementer. Og jeg kom selvfølgelig i oppdater alle. Og nå er mange bilder borte :(

Kofferten er beregnet for å synkronisere filer mellom to forskjellige datamaskiner. Når du oppdaterer, og filene ikke finnes på originalstedet lenger, så vil de antakelig slettes. Har du sett etter i papirkurven i Windows?

Skrevet

Kofferten er beregnet for å synkronisere filer mellom to forskjellige datamaskiner. Når du oppdaterer, og filene ikke finnes på originalstedet lenger, så vil de antakelig slettes. Har du sett etter i papirkurven i Windows?

Å ja.. De er der.. Men, for å få dem tilbake igjen, er det bare å trykke på Recover?

Skrevet

Å ja.. De er der.. Men, for å få dem tilbake igjen, er det bare å trykke på Recover?

Antakelig. Prøv!

Og i fremtiden: Opprett heller egne mapper til gamle bilder, enn å lagre dem i "Koffert" :)

Skrevet

Antakelig. Prøv!

Og i fremtiden: Opprett heller egne mapper til gamle bilder, enn å lagre dem i "Koffert" :)

Jeg skal huske på det.

Takker for hjelpen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...