Gå til innhold

damen vil ikkje ha sex hos meg eg

Anbefalte innlegg

Gjest manndomenn

sier det er noe forbannade tull i og med at det er hun som pleier å ligge hos meg..

det har seg sånn at for ca 2 uker siden va vi i full gang md sexen..kl va rundt 3 og mutteren hadde vert på puben der med oss..

det gikk litt villt for seg og vi endte med å ha sex stående..eller hun lente seg mot noe...så ingen dyne eller noe sånt..

og plutselig kommer mamma inn døren får å se om eg va komt hem for natten..og ka faen jør ikkje hun..jo hun fersker oss så jevlig..eg klikker vinkel og damen blir jo helt fra seg og bare så jevlig flau..

og no vil hun eller hun sier hun klarer ikkje å ha sex hos meg...

eg skjønner ikkje dette og håper noen kan forklare meg dette..hun sier det er bare sånn det er...

sexen er den samme så og si bare forskjellige steder istedenfor hos meg..

hehe må le og ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169938-damen-vil-ikkje-ha-sex-hos-meg-eg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...