Gå til innhold

Menn og rødvin

Gjest statistisk sentralbyrå-olga

Anbefalte innlegg

Gjest statistisk sentralbyrå-olga
Skrevet

Hallo alle menn og dere som lever med menn:

Er menn spesielt glad i rødvin eller er det bare i kontaktannonser og på første date det drikkes rødvin?

Jeg innbiller meg nemlig at rødvin er en kvinnedrikk.

Så - hva drikker menn helst - utenom de som ikke kurtiserer en kvinne?

Skrevet

joda, menn drikker roedvin, selv naar de ikke er paa hugger'n. Men da maa drikken som oftest vaere servert i et litt maskulint melkeglass.. for aa veie opp for dersom-noen-gud-forby-skulle-tro-de-var-homofile.

Ekte menn drikker roedvin, uavhengig om det er av stett eller melkeglass.

dette har jeg faktisk forsket paa.

Gjest Ta et glass
Skrevet

Du virker forvirret. Tror du rødvin som selges i Frankrike, Tyskland, Italia og Spania for det meste drikkes av kvinner?

Rødvin er godt. Så enkelt er det.

Gjest Ta et glass
Skrevet

joda, menn drikker roedvin, selv naar de ikke er paa hugger'n. Men da maa drikken som oftest vaere servert i et litt maskulint melkeglass.. for aa veie opp for dersom-noen-gud-forby-skulle-tro-de-var-homofile.

Vi snakker ikke om de menn du er henvist til / har erfaring med.

Gjest Dame55
Skrevet

Min mann er veldig glad i rødvin, det er det han helst drikker når han skal kose seg eller til mat. Han er mye mere glad i rødvin enn meg.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg kjenner en mann som drikker rødvin uka igjennom,og han er ikke på sjekker'n, for å si det slik.

Kjenner flere menn som iallefall drikker rødvin når det passer inntil middag. Men som kosedrikk er kanskje vi kvinner råere til å drikke rødvin?

Skrevet

Min mann er veldig glad i rødvin. Det er IKKE jeg..

Skrevet

lol!

hva er galt med mine menn?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er jo også mange menn som samler på rødvin, har egne vinkjellere og elsker å blamere med sin kunnskaper om temaet. De hadde vel ikke samlet på rødvin hvis de ikke også likte å drikke den? Da er jo ikke smake- og lukteseansen mye verdt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"

"Er menn spesielt glad i rødvin eller er det bare i kontaktannonser og på første date det drikkes rødvin?"

Vi drikker rødvin når vi spiser bedre middager - altså når vi er ute med kvinnfolk vi vil kurtisere, og i brylluper.

"Jeg innbiller meg nemlig at rødvin er en kvinnedrikk."

Kvinne- og homsedrikk.

"Så - hva drikker menn helst - utenom de som ikke kurtiserer en kvinne?"

Øl.

tigertrollet
Skrevet

"

"Er menn spesielt glad i rødvin eller er det bare i kontaktannonser og på første date det drikkes rødvin?"

Vi drikker rødvin når vi spiser bedre middager - altså når vi er ute med kvinnfolk vi vil kurtisere, og i brylluper.

"Jeg innbiller meg nemlig at rødvin er en kvinnedrikk."

Kvinne- og homsedrikk.

"Så - hva drikker menn helst - utenom de som ikke kurtiserer en kvinne?"

Øl.

psshhh... sannheten er vel heller at du blir så full av rødvin;-P

Skrevet

Vel, vi drikker rødvin, begge to.

Han liker både øl, hvitvin og rødvin, og det er ikke bare jeg som koser meg med et glass rødvin om kvelden. Eller hvitvin, for den saks skyld.

Men han kan også finne på å knerte en øl hvis han har mer lyst på det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

psshhh... sannheten er vel heller at du blir så full av rødvin;-P

Pøh! Jeg har da aldri vært full i hele mitt liv!

Men det er klart: Spiser man en bedre middag så spiser man en bedre middag, og spiser man en bedre middag så spiser man en bedre middag, og til bedre middager drikker man ofte litt rødvin - om ikke annet enn for å leke sofistikert. :)

Skrevet

Skal han ut med gutta går det i øl, definitivt ikke rødvin. Men rødvin går ned på høykant under bedre middager og etterpå. Veldig glad i rødvin altså, men det må være i den rette settingen. Er det ikke det, så kan jo noen tro at han har tendenser til skjevhet og ikke så tøff som alle de andre guttene han leker med.

c",)

Gjest tjohooo
Skrevet

Kjenner mange unge menn som ofte drikker rødvin, uten at det skal imponeres eller kurtiseres :)

Skrevet

Gubben min har omtrent halvannen hyllemeter med vinbøker.

Det er slett ikke hver dag vi drikker vann til middagen, for å si det sånn.

Skrevet

Mannen her i huset er veldig interessert i og glad i rødvin.

Men skal han ut på by'n en kveld eller se fotball med gutta, går det selvsagt i øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...