Gå til innhold

Kongen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Elvis ville blitt 70 år i dag. Sitter og ser på en konsert med kongen på Svensk TV2. Fy faen for en konge!

Den mannen kommuniserer med publikum som ingen andre artister jeg noensinne har sett, og får meg rett og slett til å lukke øynene og innbille meg at jeg er en dame nede i salen i Las Vegas.

For en fantastisk artist!

mil1365380270
Skrevet

Han er helt fantastisk! Får gåsehud og hele pakka. Har ødelagt mange nachspiel med han. Kanskje på tide å bytte ut vennene ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Sitter du og ser tv nå? Dra vaskekluten innafor trusa et par ganger og kom deg på byen, det er jo Lørdag:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sitter du og ser tv nå? Dra vaskekluten innafor trusa et par ganger og kom deg på byen, det er jo Lørdag:-)

Det er jobbdag.

Jeg tar det igjen neste helg! :)

skorpionfisken
Skrevet

WOW...

...innbille meg at jeg er en dame....

Oi, vet faktisk ikke om NOEN dameidol, død eller levende, som kan innbille meg at jeg er mann....

Gratulerer med dagen da.

Gjest osiris
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke liker Elvis? Jeg liker kune en melodi, og det er "in the ghetto"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke liker Elvis? Jeg liker kune en melodi, og det er "in the ghetto"

Da er vi to som tydeligvis har akkurat samme (manglende) forhold til Elvis, og som liker akkurat den ene sangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...