Gå til innhold

The grudge (Forbannelsen) sett den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lovt lillesøstra mi å se den på kino... men nå vet jeg ikke om jeg tør!? ; ) Herregud, føler meg litt teit da.. alltid elsket psykotiske thrillere og skrekk som sniker seg inn i psyken og blir der en stund, men vet jo godt med meg sjøl at jeg er livredd leeenge etter jeg har sett en sånn film, men gir meg allikevel en skrekkblandet fryd! Forstå det den som kan. : )

Noen som har sett den? ER den virkleig så fæl? Uff.. og jeg som legger meg alene mange kvelder, og er alene fra kl. 3 om natta når gubben skal på jobb..

En kamerat som er veldig hardbarka anbefaller oss å IKKE se den, til og med han liker seg ikke alene i mørket etter den filmen...

Hva mener du? Jada.. vet det bare er film, men hjelper lite når jeg ligger i senga i mørket alene hjemme og synes jeg ser ting overalt - gjør ikke det per dags dato, men vet jeg vil gjøre det hvis den er fæl,... Pingle, ja kanskje litt! ; )

Gjest liten vits
Skrevet

Lasta den ned fra nettet. Synes ikke den var så spesiell. Litt grøss, men historien var jo teit.

Skrevet

Nei, den har jeg ikke sett. Synes slike filmer er tåpelige. Den fikk svært dårlig kritikk, terningkast 1.

Skrevet

Jeg skal definitivt IKKE se den, liker ikke slike filmer, men siden jeg er mann må jeg jo kompensere med å være skikkelig barsk på andre måter da:-)

Skrevet

Altså nå har jeg blitt nyskjerrig her:) Grøsser da gitt, så spennende:) Hva handler denne filme om?

Skrevet

Nei, den skal jeg definitivt ikke se. Har sett reklame for den på tv3 noen ganger, og synes det er ille nok. Jeg er nok ikke skapt for å se den sjangeren :)

Jeg har ei venninne som er temmelig interessert i paranormale ting, og som med litt skrekkblandet fryd ser slike filmer. Hun skal se den i kveld eller i morra, sa hun, så da får jeg vel høre hva hun syntes.

Skrevet

Har sett den, angrer litt, liker helst å se sånne filmer hjemme enn på kino liksom... men...joda..den er laget for å gi deg et støkk da... ikke så veldig mye innhold eller poeng der liksom....og der de går inn for å skremme deg så greier de det mener nå jeg... :)

Så...opp til deg :P Ikke så fryktelig bra, den var skremmende og den var heller ikke dårlig....sånn...midt på treet?

Skrevet

Jeg skal definitivt IKKE se den, liker ikke slike filmer, men siden jeg er mann må jeg jo kompensere med å være skikkelig barsk på andre måter da:-)

"Jeg skal definitivt IKKE se den, liker ikke slike filmer, men siden jeg er mann må jeg jo kompensere med å være skikkelig barsk på andre måter da:-)"

Ja, det synes jeg du må :o)

Skrevet

Nei, den skal jeg definitivt ikke se. Har sett reklame for den på tv3 noen ganger, og synes det er ille nok. Jeg er nok ikke skapt for å se den sjangeren :)

Jeg har ei venninne som er temmelig interessert i paranormale ting, og som med litt skrekkblandet fryd ser slike filmer. Hun skal se den i kveld eller i morra, sa hun, så da får jeg vel høre hva hun syntes.

Reklamen er grusom! Jeg blir helt skremt!

Skrevet

Jeg så den forrige helg, og etter det har jeg ikke fått sove på natta.

Straks det blir mørkt ser jeg skygger og ansikter og ekle ting...

Den var kjempeskummel, syns jeg... Og hvis du tror at du vil bli redd, så blir du det garantert...

Anbefales ikke!!!

Den fikk terningkast 1 av adresseavisen, ja... men de ga også terningkast 2 til Phantom of the Operah - så jeg vet ikke helt om de har kompetente folk til å vurdere filmer. Har sett flere steder der The Grudge har fått terningkast 4...

Den har vanvittige effekter og de treffer 100%... Skummelt. Jeg tør ikke se reklamen engang jeg... Når den kommer på TV slår jeg over på en annen kanal til reklamen er over...

Angrer som en hund for at jeg ikke reiste meg og gikk etter at jeg skvatt første gang...

Jeg kommer aldri til å gå opp på loftet igjen...

Skrevet

"Jeg skal definitivt IKKE se den, liker ikke slike filmer, men siden jeg er mann må jeg jo kompensere med å være skikkelig barsk på andre måter da:-)"

Ja, det synes jeg du må :o)

He he:-)

Driver å slipper opp for unnskyldninger for å slippe å se grøssere nå gitt, folk begynner å lure...

Skrevet

Jeg hadde DE forventningene (til tross for Buffy-damen, man er da optimist;), men ble skuffa som fy. Den hadde sine høydepunkter, men sånn alt i alt en relativt dårlig film :P

Skrevet

Har sett både den japanske og den amerikanske versjonen. Den amerikanske har jeg ikke særlig mye overs for. Blir skremt av begge, men-

hvis du først skal bli ordentlig skremt, så se den japanske, den er gjennomført og mye verre :D Herlig, spør du meg.

Skrevet

Jeg så den forrige helg, og etter det har jeg ikke fått sove på natta.

Straks det blir mørkt ser jeg skygger og ansikter og ekle ting...

Den var kjempeskummel, syns jeg... Og hvis du tror at du vil bli redd, så blir du det garantert...

Anbefales ikke!!!

Den fikk terningkast 1 av adresseavisen, ja... men de ga også terningkast 2 til Phantom of the Operah - så jeg vet ikke helt om de har kompetente folk til å vurdere filmer. Har sett flere steder der The Grudge har fått terningkast 4...

Den har vanvittige effekter og de treffer 100%... Skummelt. Jeg tør ikke se reklamen engang jeg... Når den kommer på TV slår jeg over på en annen kanal til reklamen er over...

Angrer som en hund for at jeg ikke reiste meg og gikk etter at jeg skvatt første gang...

Jeg kommer aldri til å gå opp på loftet igjen...

Hoho.. Nå fikk jeg bare mer lyst til å se den, denne skrekkblandede gleden da... : ) Men VET jeg kommer til å bli pissredd.. Slår over når reklamen går jeg og... Hehe..

Skrevet

Altså nå har jeg blitt nyskjerrig her:) Grøsser da gitt, så spennende:) Hva handler denne filme om?

Se på kinoweben, der har de trailer også.. Har du ikke sett reklamen altså? Den ser fæl ut..

Skrevet

Se på kinoweben, der har de trailer også.. Har du ikke sett reklamen altså? Den ser fæl ut..

filmweb ok, da må jeg se, selv om jeg blir redd av sånne filmer, så klarer jeg ikke lavære...:)

Har ikke sett noe reklame altså jeg, men så er det så vidt jeg ser tv og da for tiden:) ser kun Cæsar:) hehe

Skrevet

Kinoweb mente jeg:)

Skrevet

Oj, nå sitter jeg her me ståpels ass... hehe... min smak i film også:) denne må jeg se altså:) Creepy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...