Gå til innhold

The grudge (Forbannelsen) sett den?

Anbefalte innlegg

Gjest stupidofilm
Skrevet

Oj, nå sitter jeg her me ståpels ass... hehe... min smak i film også:) denne må jeg se altså:) Creepy!

Har du sett reklamen er det egentlig ikke mer å se.

Skrevet

Har du sett reklamen er det egentlig ikke mer å se.

blablabla:) ser det jeg vil jeg!

Skrevet

Oj, nå sitter jeg her me ståpels ass... hehe... min smak i film også:) denne må jeg se altså:) Creepy!

Vi har nok ganske lik filmsmak vi... : ) Jeg blir dødsredd av sånne filmer (men ikke hvis det er blod og gørr og bare tull), de må være skikkelig creepy! Blir redd for å være alene hjemme etterpå, men det får gå..

Du har ikke en film til utleie å anbefalle da? Skal leie en i kveld, bare shit på tv.

Skrevet

Vi har nok ganske lik filmsmak vi... : ) Jeg blir dødsredd av sånne filmer (men ikke hvis det er blod og gørr og bare tull), de må være skikkelig creepy! Blir redd for å være alene hjemme etterpå, men det får gå..

Du har ikke en film til utleie å anbefalle da? Skal leie en i kveld, bare shit på tv.

:) jeg elsker grøssere i den sjangeren der, skikkelig creepy:)

Om du vil leie en Creepy film se Jeepers Creepers 1 og 2... lover deg nerver langt inn i de små nattetimer:) hehe... Jeg klarte så vidt å se hele filmen... kaldsvetta gjennom hele greia:) hehe...

Jeg syntes også Identety, (nesten Fight Club aktig) med edvard norhon, den syntes jeg var bra:) så må jeg tenke litt:)

Skrevet

Ellers så syntes jeg komedien American High var en infernalsk morsom film:) men det er litt sånn Bongo film da, som jeg kaller det!

Skrevet

Den lignet jo veldig på The Ring da, så den tror jeg ikke at jeg kommer til å se. Men så er The Ring den nest eklesete filmen jeg har sett i mitt liv, kun slått av The Shining.

Gjest stupidofilm
Skrevet

blablabla:) ser det jeg vil jeg!

Og jeg sier det jeg vil.

Skrevet

Og jeg sier det jeg vil.

Om du ikke likte filme så er det et fett for meg, jeg ser den uansett jeg! Tviler på vi har samme film smak!

Skrevet

Den lignet jo veldig på The Ring da, så den tror jeg ikke at jeg kommer til å se. Men så er The Ring den nest eklesete filmen jeg har sett i mitt liv, kun slått av The Shining.

Tror jeg må ha sett for mange av denne typen filmer. The Ring var ikke noe annet enn kjedelig. Langt i fra nifs ;-)

Gjest stupidofilm
Skrevet

Om du ikke likte filme så er det et fett for meg, jeg ser den uansett jeg! Tviler på vi har samme film smak!

Det er ett fett for meg om du ser filmen eller ikke. Poenget mitt var å komme med et synspunkt om filmen etter å ha sett den. Hva du gjør er for meg totalt likegyldig.

Skrevet

Det er ett fett for meg om du ser filmen eller ikke. Poenget mitt var å komme med et synspunkt om filmen etter å ha sett den. Hva du gjør er for meg totalt likegyldig.

Ja men det er fint at du sier det, så da er det så bra at jeg også kan gjøre meg opp en mening selv også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...