nutti1 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 har så kløe i endetarmåpningen,det ser ut som eksem rundt,og er opphovna,klør litt innenfor også,det er rosa rundt hele og skrukkete rundt,ligner ikke på en analåpning nesten,har brukt alcos-anal på men uten virkning,men hvis j vasker meg kver gang det klør som verst går det litt bort,er mest på kvelden at det klør,eller his j kommer borti det når j er på do,j klør til det blør,.tør ikke å dra til lege med det,min samboer er ikke plaga med det ,så det er ikke smittsomt.hva kan j gjøre for å få dt bort.fortvilet jente. 0 Siter
tutta 5 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hei! Er selv plaget med kløe der. Prøv å smør på naturell yoghurt om kvelden, og ha det på hele natta. Det virker veldig godt på meg. 0 Siter
starfish Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Har hørt om lignende, men det var da barnemark. Tror nok du bør komme deg til en lege jeg. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Mon det kan være sopp? Forsøk med canesten-krem. Hvis det ikke hjelper, bør du søke lege. Det kan være eksem, allergi, ev. en kronisk betennelse. Det er ikke tegn på nor farlig, så det er ingen grunn til å være redd for å gå til legen. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.