trubaduren Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg lurer på hvordan jeg skal få lastet ned programvare for Canon kamra når jeg må ha tilgang på Cookies og ikke får det til. Hjelp? 0 Siter
Gjest Jason Jr. Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Sier du Cookies? Er ikke det en slags kjeks eller? Den kan du enkelt få tak i hvis du får på deg lørvene å stikker på en butikk. De ligger til venstre på 3. reol. Ring meg hvis du ikke finner dem. 0 Siter
trubaduren Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 Sier du Cookies? Er ikke det en slags kjeks eller? Den kan du enkelt få tak i hvis du får på deg lørvene å stikker på en butikk. De ligger til venstre på 3. reol. Ring meg hvis du ikke finner dem. Morsom? Heldig vis har jeg sans for folk med humor, bare min venn "junior" akkurat denne kjeksen finner jeg beklagelivis ikke i din kiosk. 0 Siter
Line Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Det følger da med programvare når man kjøper kameraet? 0 Siter
Gjest Jason Jr. Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Morsom? Heldig vis har jeg sans for folk med humor, bare min venn "junior" akkurat denne kjeksen finner jeg beklagelivis ikke i din kiosk. Så synd at du ikke fant den kjeksen. Kanskje du vil at jeg skal finne den for deg? Kan godt hjelpe deg jeg hvis du vil da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.