Gå til innhold

kjøpe brukt bil

Anbefalte innlegg

Gjest spider voman
Skrevet

Skal kjøpe brukt bil fra en forhandler noen mil fra der jeg bor.Bilen står uten skilt.Må jeg innom biltilsynet først og få skilt der eller har forhandleren prøve skilt? Noe mere jeg må ordne først?

Skrevet

Forhandleren har nok prøveskilt (i ett ord).

Med vennlig hilsen

Gjest spider voman
Skrevet

Med vennlig hilsen

Takk.Litt seint på kvelden sjø ;-) (en grei unnskyldning det)

Gjest Saigon
Skrevet

Da jeg kjøpte bruktbil fra forhandler i fjor betalte jeg også årsavgifen på bilen til forhandleren. Jeg fylte også ut et skjema som forhandleren skulle sende til biltilsynet. Så da jeg fikk bilen levert var den med nye skilt og vognkort

Skrevet

Med vennlig hilsen

*klapp på skulderen* Jeg får nesten fysisk vondt av alle orddelingsfeilene nå for tiden. De lyser mot meg og nesten ber om å bli rettet. Dette er nok en medfødt svakhet hos meg. Som regel holder jeg meg i skinnet. Stavefeil er en ting, men orddelingsfeil kan selv ikke en dyslektiker unnskylde seg fra (tror jeg).

Gjest trønderen
Skrevet

Da jeg kjøpte bruktbil fra forhandler i fjor betalte jeg også årsavgifen på bilen til forhandleren. Jeg fylte også ut et skjema som forhandleren skulle sende til biltilsynet. Så da jeg fikk bilen levert var den med nye skilt og vognkort

Årsavgiften er vel betalt på bila,siden det tid for en ny snart igjen.

Skrevet

Kjøper du bil hos en seriøs forhandler så fikser de alt for deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...